  • Data: 2013-04-20 01:31:57
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "ak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys wrote:

    > Czy na pewno zawsze i wszędzie?

    Jesli ktos potrzebuje bardzo specjalne efekty specjalne, to moze;-)
    Niestety wymaga to prawie calkowitego "odkrecenia" wzmacniacza,
    co moze spowodowac uszczerbek na sluchu.
    Z tym zjawiskiem mozemy miec do czynienia w przypadku tzw. high-gainowych
    wzmacniaczy typu Peavey 5150, 6150, Mesa Dual Rectifier, itp a zarazem
    dysponujac
    jaks lipna lampa w pierwszym stopniu przedwzmacniacza.
    Czesto konstruktorzy aby wyeliminowac to zjawisko stosuja amortyzowane
    zawieszenie podstawki tej lampy.

    > Kilka lat babrałem się w magnetofonie "Tonette", ktto choć trochę zna
    > to urządzenie wie, co mam na myśli.

    > Ja posiadłem inne informacje w temacie. I nie chodzi mi o prawdziwie
    > dodatnie sprzężenie, tylko ustawienie tego tak, żeby odrobinę macało.

    Chodzi Ci o to, ze mikrofonujaca lampa "podbarwia" troche brzmienie
    wzmacniacza?