  • Data: 2013-04-20 01:29:27
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Michoo,

    Saturday, April 20, 2013, 1:19:11 AM, you wrote:

    > Zdaję sobie w miarę sprawę, dlatego zapytałem ;) Ale tak abstrahując od
    > poniższego - naprawdę tak często musisz liczyć dokładnie co i jak, czy
    > bierzesz jeden ze "znanych zestawów" i sprawdzasz zgrubnie czy nie
    > wychyla się poza typowe parametry?
    > Miejsce w obudowie? Możliwość odprowadzenia ciepła?

    W moich zastosowaniach wielkość tranzystora to najmniejszy problem. A
    najwięcej ciepła i tak wydziela się już teraz na diodach :(

    > Nie ma do tego jakiegoś narzędzia? Jeśli tak to współczuję - ja bym
    > chyba wolał poświęcić czas na zrobienie.

    Są narzędzia, jest praktyka ale czasem trzeba zrobić cos bardzo
    nietypowego i trzeba liczyć na palcach.

    > A ja je musiałem znać na egzamin magisterski... I umieć policzyć czas
    > propagacji takiej i siakiej bramki.

    Ale od tego są katalogi...

    > O, to, to, to. Jak elektronik będzie potrzebował lamp to raczej jest na
    > tyle inteligentny, żeby znaleźć literaturę.

    Jak widzisz - nie każdy. Już tu jednemu w głowie nie mieści się 100W z
    dwóch EL34.

    --
    Best regards,
    RoMan