  • Data: 2013-04-19 20:16:21
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy próbujesz powiedzieć, że gitara to nie instrument? ;)

    ??
    Teraz to mnie zaskoczyłeś. Ale widzę, że na wiki na hasło "wzmacniacz
    instrumentalny" jest przekierowanie ma ... Nie no, to jakieś śmieszne
    pomysły ktoś miał. Od kiedy takie coś funkcjonuje? Pewnie od dawna?
    Bo skąd się to wzięło, to się mogę domyślić. Sam kiedy usłyszałem hasło
    "wzmacniacz instrumentalny" to się co nieco zdziwiłem - na cholerę
    jakieś "wydziwiane" wzmacniacze do muzyki?
    OK, czyli trzeba uważać na kolejny termin, przy kim się mówi.

    > Ależ oczywiście. W ferworze dyskusji strony pomyliłeś :P

    Powiedzmy, że ktoś napisał coś w niekoniecznie dobrym miejscu ;)
    Ale może być ;) W końcu to szczegół i odzyskana wiara w ludzi.

    Pozdrawiam

    DD