    From: "zapinio" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Wed, 17 Apr 2013 11:31:33 +0200

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale temat nie dotyczy ustawiania opcji czytnika.
    Ale skoro już przy temacie to owe ustawianie też jest przykładem czegoś na
    co choruje dzisiejsza technika , a osobliwie informatyka.
    Pierdylion opcji, które 99% użytkowników są do niczego niepotrzebne.
    I nie mam najmniejszej ochoty (ani potrzeby) studiowania wszystkich
    możliwych opcji np. po to aby Pakistańczyk ,który wejdzie na polską grupę
    dyskusyjną miał informację o sposobie kodowania.
    Ja z czytaniem postów innych użytkowników nie mam żadnych problemów.
    Oprócz ciebie na moje posty też nikt się nie skarży.
    Czyli jest to przywiązywanie przez ciebie wagi do rzeczy bez znaczenia.
    Co więcej.
    Umiejętność ustawienia opcji czytnika nie świadczy o szczególnej
    kreatywności, znajomości informatyki , a o tym jest tutaj mowa.
    Podobnie jak nie jest znajomością informatyki pisanie listu w Wordzie,
    obsługa wystawiania faktur, wymiana zasilacza i inne podobne czynności
    wypełniane skrupulatnie w CV.
    Natomiast owszem cenna jest umiejętność rozumienia zjawisk fizycznych bez
    czego nie ma mowy o kreatywnym uczestnictwie w jakimkolwiek projekcie.

    Bęc.