    Subject: Re: Magiczna naklejka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Tue, 27 Dec 2016 14:30:43 +0100

    W dniu 2016-12-27 o 07:54, cef pisze:

    > Widziałeś kiedyś jakąkolwiek fotkę z fotoradaru
    > (nawet z najlepszego sprzętu i nieważne czyjego) na której da się
    > odczytać coś z naklejki?

    No nie widziałem, co nadal nie oznacza, że ITD nie ma lepszej.
    Natomiast widziałem fotkę z fotoradaru wykonaną w Niemczech jakieś 15
    lat temu, co prawda żadnych nalepek na szybie nie było, natomiast
    szczegóły twarzy kierowcy i pasażera na zdjęciu pozwalają przypuszczać,
    że już wtedy Niemcy naszą naklejkę by odczytali. Nie widzę więc powodu
    żeby dziś był to jakiś niebywały wyczyn.