  • 11. Data: 2010-09-08 21:05:12
    Temat: Re: Mafia muzczyno-telewizyjna w Warszawie (TVP, TVN, TV4)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:
    > TVP nadająca z Warszawy i podobnie stacje komercyjne ze swoimi
    > podejrzanymi dziennikarzami M. Niedźwiecki, Wrona, Sierocki (TVP),
    ciacha brednie
    > widzów tańczy i bawi komunistyczna nomenklatura, robi świetny interes
    > na widzach z całej Polski.

    czy jest na sali lekarz?

    te wiatry źle na ludzi działają.

  • 12. Data: 2010-09-09 12:19:29
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > a i jeszcze jedno
    > czy YouTube jest wyznacznikiem tego co ludzie w polsce oglądają ?

    Telewizja Youtube jest najbardziej miarodajnym wyznacznikiem, wyznacznikiem
    nie jest to jest pokazywane w TVP, RMF FM, Polsat, bo to wyznaczają upodobania
    H. Wrony, M. Sierockiego, P. Metza, R. Kozyry i innych. Jedynie, w miarze
    Youtube należałoby uwzględnić głosy na "nie" - dla zoptymalizowania miary.

  • 13. Data: 2010-09-09 12:27:55
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > te wiatry źle na ludzi działają.

    Prawie 50 letni wpływ komunizmu na ludzi w Warszawie i partyjne nawyki zrobił
    z nich komunistyczne źle ukształtowane parobki. Komuniści lubili swoich i tak
    im zostało. Sama prezydent Warszawy Gronkiewicz napisała komunistyczną pracę
    habilitacyjną pt. "Rola ministra branżowego w gospodarce planowej". Czyli o
    tym jak nieomylną ręką komunistycznego ministra ustawiać gospodarkę. To i ta
    pani jest żenujące.

  • 14. Data: 2010-09-09 12:37:02
    Od: "Mn Rolicki" <m...@g...pl>

    > a kto Tobie każe wł na te kanały ?
    > na mnie nie robi interesu

    Ja jestem świadomy, że jestem okradany przez tych ludzi w imię ustawionego
    prawa i abonamentu. Nie po to zarabiam pieniądze, żeby pobierane oszukańczym
    schematem, pieniądze szły do Rodowicz, Połomskiego, Stanek, Gąsowskiego i
    innych komunistycznych hucpiarzy. Skoro nie che im płacić, to dlaczego im
    płacę? Bo korzystają z lewego prawa i nomenklatury w TVP?

  • 15. Data: 2010-09-09 13:20:18
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    > TVP w Warszawie, Radio Zet, TVN, Polsat
    kto by tam takie cóś oglądał lub słuchał