  • 61. Data: 2012-06-21 18:45:57
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > jesli chodzi o system, to na dzien dobry jest znacznie bezpieczniejszy
    > od dowolnego windowsa, nawet z powszechnie dostarczanymi antywirusami.

    Był, o to właśnie chodzi.
    apple ze swoja niewiarą w wirusy właśnie się uplasowało na pierwszym
    miejscu w powstawaniu nowych wirusów i zamiast wziąć się do łatania,
    nadal wyczynia czary i wzywa twórców, którzy swoją drogą wcześniej przez
    pół roku tłukli im, że mają dziury, do wyłączania botnetu i blokuje im
    konto na appstorze, wcześniej ciągnąc za dystrybucje tych wirusów 30%
    ich kosztów.
    Przem

  • 62. Data: 2012-06-21 18:54:09
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > nie bede sie z toba wdawal w wymiane zdan, bo nie widze najmniejszego
    > powodu wchodzic w rozmowe z nawiedzonym kaznodzieja, ale zrob ty sobie

    Czemu się tak napinasz?

    > dobrze i popros ty jakiegos cwanego kolege, ktory ma makowke, zeby ci
    > zrobil jakies pietnastominutowe szkolenie w sprawach, o ktorych sie
    > wypowiadasz w tym watku, bo w wiekszosci co piszesz, to po prostu
    > glupoty (mp3

    WGrałeś na ifona plik mp3 nie przez ituna i go odtworzyłeś?

    > brak wiatrakow

    widziałeś makbooka ze śmigiełkiem?

    > niemozliwosc wymiany danych z innymi systemami,

    weź i wyślij przez BT dane do kompa z windą albo telefonu nie appla i
    podziel się innym jak to zrobiłeś, ozłocą Cię.

    > cenzura apple,

    opisałem fakt, to że o tym nie słyszałeś, nie znaczy, ze nie jest prawdziwy

    > wywalanie sprzedawcy ze sklepu,

    podobnie, czytałeś postanowienia licencyjne appla i o tym, co zrobili z
    kontem gościa, który te wirusy w ich sklep bez problemu wrzucił

    > i nawet o wirusach),

    Czytałeś w końcu ostatni raport Kasperskyego?

    > a w reszcie bez wiekszego sensu dla pytajacego.<rs>

    O tym to on zdecyduje. Ja nawet nie komentuję, piszę o faktach,
    komentuje znacznie lepiej ode mnie @ogrodnik.january.
    Przem

  • 63. Data: 2012-06-21 18:55:31
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 21 Jun 2012 12:12:41 -0400, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

    >wyprodukowala), czy moze inne firmy pctowe podchwyca ten trend i juz
    >zupelnie do konca zmieni sie filozofia zakupow sprzetu: co dwa lata
    >nowy z abonamentem chrupkow, piwa, podpasek i 666 kanalow internetowej
    >TV.
    No IMHO problem jest taki, (a) że trzeba mieć treści do sprzedaży i
    (b) nauczyć użytkowników płacić za nie, aby sprzęt był tylko
    dodatkiem. Apple to ma, i Amazon to ma (w tej chwili). Android jest
    mentalnie zbyt linuksiarski aby osiągnąć (a) a szczególnie (b), reszta
    graczy musi budować od zera. Reszta jest w głębokiej d....
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 64. Data: 2012-06-21 19:04:04
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Jak to określił znajomy inżynier, mając macbooka obcujesz z wyższą
    > kulturą techniczną.

    Czyścisz mi monitor...

    > Pytanie - czy warto aż tyle przepłacać za tą wyższą kulturę? Mi było
    > szkoda, wspomniany inżynier kiedy wymieniał sprzęt na nowszy - również
    > pożałował kasy i kupił nie-maca.

    Znaczy rozsądny człowiek i troszki złośliwy, ma powód, zeby Cię nie lubić?

    A na poważnie, to może wsadziłem kij w mrosisko, ale nic to napisałem o
    applu nie jest wymyślone. Szanuję użytkowników appla kiedy mówią, ze
    kupują bo to jest ładne, działa tak jak chcą i więcej nie potrzebują,
    natomiast nikt mnie nie przekona, że wklejanie baterii na stałe bez
    możliwości jej wymiany do ajfona to kultura, że wciskanie nowych ajpadów
    z bad pixelami to kultura, że kurz w matrycy monitorów to kultura czy
    kastrowanie BT to kultura, o zapisywaniu /przypadkowym/ wszystkich
    danych z gpsu na urządzeniu i przepisywaniu ją w ramach konta na
    następne telefony itd, itp.
    Jedno podkreśliłem. Jeśli chodzi o wzornictwo są niedoścignieni i to na
    pewno jest ich wielkie osiągnięcie.

    Przy czym zauważ, że nigdzie nie powiedziałem, że inne systemy są
    lepsze. Wręcz przeciwnie, android z całą polityką szpiegowania to shit,
    nokia za podejście do klienta niech sobie pada, m$ za wypięcie się na
    użytkowników WM także.
    Niestety dzisiaj jak się wybiera, to na zasadzie mniejszego zła.
    Przem

  • 65. Data: 2012-06-21 19:06:08
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    W dniu 2012-06-21 18:17, Tom01 pisze:
    > Nie chcę się wdawać w świętą wojnę, ale muszę jednak napisać, że
    > praktycznie wszystko co wymienił P. Przemek jako wady, to wierutne
    > bzdury.

    A konkretnie?
    Przem

  • 66. Data: 2012-06-21 19:14:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.06.2012 19:04, Przemek pisze:

    > Czyścisz mi monitor...

    > Znaczy rozsądny człowiek i troszki złośliwy, ma powód, zeby Cię nie lubić?

    Skąd ten karkołomny wniosek?

    p. m.

  • 67. Data: 2012-06-21 19:22:47
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    W dniu 2012-06-21 19:14, m pisze:
    > Skąd ten karkołomny wniosek?

    No prawie Cię na maca chciał namówić tylko dlatego, ze kultura lepsza :)
    Przem

  • 68. Data: 2012-06-21 19:35:06
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012 18:40:27 +0200, Przemek <r...@o...pl> wrote:

    >macbook, żaden nie ma.
    >Przem

    tia. ciekawe dlaczego macbook userzy narzekaja na to, ze ten wiatrak
    glosno pracuje, skoro go nie ma. <rs>

  • 69. Data: 2012-06-21 19:37:49
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012 18:45:57 +0200, Przemek <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >pół roku tłukli im, że mają dziury, do wyłączania botnetu i blokuje im
    >konto na appstorze, wcześniej ciągnąc za dystrybucje tych wirusów 30%

    gdzies dzwoni, ale nie wiesz gdzie.
    nie wiem czy ktos ci placi, za rozpowszechnianie bzdur i urban
    legends, ale ze swojego zadania wywiazujesz sie wspaniale. mam
    nadzieje, ze zaplata, za twoja ciezka prace, jest warta zszarganej
    reputacji na grupie. <rs>

  • 70. Data: 2012-06-21 19:40:05
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > tia. ciekawe dlaczego macbook userzy narzekaja na to, ze ten wiatrak
    > glosno pracuje, skoro go nie ma.<rs>

    pewnie się grzał, to se domontowali :P
    Przem