  • Data: 2012-06-26 23:05:02
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2012 22:33, Przemek pisze:
    > Upierania się przy czym? Że apple ignoruje dziury w systemie czy, że
    > takowe dziury istnieją?

    Istnieją czy nie, co to ma za znaczenie, jeśli praktycznie nie ma
    problemu wirusów?

    > Mam uczulenie na to, jak ta firma jest w stanie wmówić wszystko
    > użytkownikom. Że nie jest im potrzebny full BT, większy wyświetlacz, że
    > zmniejszenie taktowania zegara jest rozwiązaniem problemu z
    > przegrzewającym się procesorem itd.

    O czym Pan w ogóle pisze?

    > Proszę.

    Na przykład: "każdy windziarz wie, że może załapać syfa, applowiec nie
    wierzy i się potem dziwi".

    > A merytorycznie? Skąd się mieli brać nowi użytkownicy makówek, skoro 95%
    > (jak 94% to przepraszam za nieścisłe dane, załóżmy, że większość)
    > użytkowników komputerów, to byli użytkownicy Windy?

    Zastanowił się Pan dlaczego się przesiadają? Zapytał Pan?

    > Skąd to wiem? Tak, z internetu, ale też z rozmów z użytkownikami appla,

    Czyli jednak nie z własnego doświadczenia.

    > Wytłumacz mi w takim razie skąd ten upór z uznaniem faktu, że na osx są
    > wirusy?

    Przecież, do ciężkiej Anielki NIKT nic przeciwnego nie twierdzi. Są.
    Tyle że nie ma z ich strony praktycznie żadnego zagrożenia.

    > 1. nie chce mi się wracać do poprzedniego mejla, ale OIDP nie pisałem o
    > pro;

    Napisał Pan: "Zapomniałeś dodać, że jak się ta blacha zacznie grzać, to
    mac nie włączy śmigiełka". Jakie Macbooki mają metalową obudowę?

    > 2. coś jak historia systemów operacyjnych, z którą proponuję się zapoznać

    Z ust mi Pan to wyjął.

    > Pamiętam, że w win9x nie istniało, już w WinNT istniało, jak
    > najbardziej, z tym też proponuję się zapoznać.

    I znów nie rozumie Pan co się do Pana pisze. Wiem że w Windows jest coś
    co wygląda jak uprawnienia. Tyle, że nie działa. Można to prosto
    udowodnić.

    > Istnienie botnetu złożonego z 600.000 komputerów, to pies czy applowe
    > zaklinanie rzeczywistości? Sześć miesięcy ignorowania problemu przez
    > apple to rzeczywistość czy nie? Mogę tak długo.

    A artykuły grzmiące o tych rewelacjach piszą firmy antywirusowe.

    > To w końcu zagrożenia na systemy appla są czy nie? Krótko. Tak/nie?

    Oczywiście, że są. Tyle że w praktyce nie są szkodliwe. Coś jak przykład
    dziur w asfalcie i jeżdżenia po nich czołgiem. OSX to Unix. A
    zawirusować Unixa czy Linuxa to sztuka.

    > To, że się z tobą nie zgadzam, nie oznacza, że masz prawo twierdzić, że
    > nie rozumiem. Czujesz różnicę?

    Przecież widzę, że Pan nie rozumie. Twierdzi Pan uparcie że skoro są
    wirusy na OSX to MUSZĄ byc gromady zainfekowanych komputerów. A
    tymczasem na to nie ma dowodów. Owszem incydentalne zawsze się znajdą,
    ale w większości tego co obserwuję, jest to sponsorowana propaganda.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!