  • Data: 2012-06-26 00:31:07
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracuję na takim. Aż musiałem pomacać :) Nic mi się nie ugniata, twarde
    > jak skała.
    no, dosyc mocno sie "wgniata" to miejsce w prawym dolnym rogu- nac
    dvd. tak, wiem, z racji tego ze jest tam ten otwor to mogloby byc
    nieco mniej "twarde"... ale w t61p tez tam jest dvd, tez plastik- i
    sprawia naprawde duzo lepsze wrazenie. wiec sie da

    > Mam porównanie z różnymi HP i Dell D630, poprzednim moim sprzętem.
    co do hp biznesowych to sie nie wypowiem- dziewczyna i brat mieli
    domowe pavulony, omijalbym je lukiem.

    > Matryca jak dla mnie wyśmienita.
    no, tego nie negowalem. i rozdzielczosc przyzwoita (1600x900 na 14"-
    co w sumie jak dla mnie jest juz spora), kolorki ladne i bardziej
    "zywe" (w porownaniu do tej z thinkpada) :)

    > A przyciski w trackpoincie: normalne.
    no, nie jak dla mnie. Sa one plaskie, nie patrzac na nie dosyc ciezko
    jest je wyczuc (w sensie: czy mam kciuka juz na klawiszu /jesli tak to
    czy na srodkowym czy prawym?/, czy juz zjechalem na ten plastik
    oddzielajacy klawisze od gladzika?), musialem caly czas sie patrzec
    czy kciukiem na nich jestem. http://www.notebookcheck.pl/typo3temp/pics/231a4a626
    2.jpg
    tutaj to dosyc dobrze widac- maja one tak jakby ksztalt literki "L"
    gdzie ten wystajacy cypelek jest (w prawym i lewym klawiszu)
    skierowany w strone uzera (mniej wiecej tak to wyglada: |__ /ascii art
    ftw!/); srodkowy klawisz ma ow cypelek skierowany w strone klawiatury.
    natomiast w dellu toto mialo bardziej ksztalt "piramidki"- zbyt
    plaskiej, nie moglem wyczuc "szczytu" ze sie tak wyraze. drobna rzecz,
    ale- jesli sie pisze duzo na klawiaturze nie patrzac na nia- naprawde
    wk********a (znaczy sie: irytujaca).

    > Jestem zaskoczony tym co piszesz, bo gdybym miał kupować kolejnego do
    > domu to właśnie w della bym celował, a tu taka opinia?
    no, szczerze mowiac- jakbym ja mial brac teraz cos, toto bym raczej w
    t420/430 celowal- na outlecie mozna czasami cos w dobrej cenie dostac.
    no, chyba ze dell akurat zdarzylby sie duzo tanszy etc.
    albo moze jakis mackbook? Nie bez wad, jak juz napisano toto wiele
    razy tutaj, ale z drugiej strony- przynajmniej jakis unix, jest
    konsolka, python, spora ilosc programow etc. a linuksem juz rzygam (bo
    co to kurde za system dla ktorego wywalenie kilku plikow z pendrajwa
    jest w 2012 roku czyms zbyt trudnym? oczywiscie- bugreport wyslany,
    oczywiscie zignorowany- i nie, nie bede odpalal rm/mc by owe pliki
    powywalac) :)

    szymon