  • Data: 2012-06-26 08:53:12
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2012 02:59, rs pisze:
    > ty tak nie podskakuj, bo jeszcze zes "wyjatkowosci" bzdur jakie o
    > apple pisales nie obronil. Tom01 dal ci rowniez szanse obronic,
    > praktycznie, swoja zdanie na temat zagrozenia OSXa wirusami. jakos
    > schowales glowe wpiasek, a obecna wcinka dajesz jednynie do
    > zrozumienia, ze nie potrafisz przyswoic w calosci, wiecj niz jedno
    > zdanie. i chyba tak juz pozostanie. <rs>

    A nie mówiłem, że nie ma sensu prowadzić sporu. Jeszcze nikt nigdy nie
    udowodnił, że Commodore jest lepsze od Atari. Lub odwrotnie. ;)

    Nieprzeciętnie zastanawia mnie tylko fakt, o którym zresztą już raz
    pisałem. DLACZEGO windziarze z takim uporem wyszukują dowody na realne i
    rostące zagrożenia makówek. Traktują użytkowników OSX jak idiotów,
    którzy są nieświadomi, że NA PEWNO mają na swoich maszynach wylęgarnię
    robactwa, są węzłami bootnetów i rozsyłają spam backdoorami. Taka idea
    społeczności szczęśliwych głupków. Zupełnie nie dociera argument, że
    wśród macowców są tacy sami użytkownicy jak innych systemów. Często
    nawet więcej - spory procent użytkowników makrówek rekrutuje się z
    windziarzy, którym już ręce opadły w walce z kaprysami systemu i szukali
    alternatyw. Wbrew fałszywej idei grupy idiotów, macowcy często mają
    szersze pojęcie o systemie na którym pracują. Wystarczy spojrzeć na fora
    pecetowe i macowe. Gdzie jest więcej gówniarstwa a gdzie merytorycznych,
    treściwych odpowiedzi?

    Zagrożenia z Internetu istnieją i to jest fakt. Kwestia tylko
    przełożenia na utrudnienia w pracy konkretnych systemów. Zainfekowania
    Unixów i Linuxów do grupy których należy też OSX, to niezwykła rzadkość
    i to też jest fakt. Nie mogę zrozumieć tylko dlaczego przeciętny
    windziarz nie jest w stanie tego do siebie dopuścić. Przytaczane w tym
    wątku "argumenty" dotyczyły praktycznie w 100% problemów sztucznych,
    najczęściej wymyślonych przez producentów oprogramownia antywirusowego.
    Pobudki są łatwe do przewidzenia. Rynek Apple rośnie i póki co nie jest
    zainteresowany kupowaniem ich oprogramowania. A to są miliony, może
    miliardy w skali świata. Robi sie więc wszystko aby zaszczepić w
    ludziach niepokój. Identyczny mechanizm działa w przypadku prmocji
    kasków rowerowych przez firmy przemysłu samochodowego (np Michelin),
    czyli branże pozornie niepowiązane. Jak nie załozysz kasku na rower to
    ręka noga mózg na ścianie - tak wyglądają reklamy. Kultywowanie strachu.
    Niech ludzie się boją. Łatwiej będzie wprowadzić ustawowy nakaz noszenia
    hełmów. A to jak wiadomo skutkuje zniechęcniem znacznego procentu ludzi
    do rowerów, przez co siłą rzeczy więcej będą jeździli samochodami. Wiem,
    że to śmierdzi teorią spisku, ale to są udowodnione fakty. A nawet jak
    ktoś nie wierzy, do czego ma pełne prawo, to niech sie zastanowi nad
    starą maksymą: Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Zawsze.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!