    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Thu, 21 Jun 2012 18:53:58 -0400

    On Thu, 21 Jun 2012 15:03:28 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka
    <s...@g...com> wrote:

    >no, ale gdzie on sie myli?

    [...]

    zwroc uwage na poczatek mojej wypowiedzi. zwroc uwage rowniez na
    calosc propagandy jaka uprawia w tym watku.

    z reszta tego co napisales nie ma co dyskutowac, ale chyba nikt w tym
    watku nie napisal, ze maki sa 100% virus proof. co zostalo napisane,
    to tylko, ze sa znacznie bezpieczniejsze od windowsow, i to nawet bez
    zadnych zewnetrznych zabezpieczen, a apple jest idealna firma.
    exploity/wirusy/itp tu i tu, to jest zupelnie inna skala problemu. byc
    moze ten ostatni exploit dziury w javie, jest znacznikiem, zmian w
    zainteresowaniu hackerow nowa platforma, w zwiazku ze zwiekszajaca sie
    popularnoscia OSX, ale rownie dobrze moze postawic kolesi z apple na
    bacznosc. jednak co nalezy podkreslic, to zdedydowana wiekszosc
    istniejsacych na OSX wirusow nie korzysta z dziur systemowych, a z
    niefrasobliwosci wlascicieli komputerow. <rs>