    From: Neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Thu, 21 Jun 2012 09:35:21 -0700 (PDT)
    Cc: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Tom01 wrote:

> [...]
    > uwage że stare, nawet bardzo stare makówki z procesorami PPC G4 i G5
    > chodzą za nieliche pieniądze na Allegro. I co ciekawe są praktycznie w
    > pełni funkcjonalne. Większość współczesnego oprogramowania normalnie
    > działa z akceptowalną prędkością. Pecet-składak z tego samego okresu
    > dawno jest już zmielony na złomie. Z ciekawostek, niedawno dokupiłem do
    > celów technicznych Powermaca, to poprzednik Maców Pro. Wersja z dwoma
    > dwurdzeniowymi G5. Wymieniłem dysk, dorzuciłem pamięci i w testach
    > użytkowych jest zaledwie o połowę wolniejszy od nowych Maców Pro z

    Dziękuję ślicznie za tę wypowiedź :D

    Wiem wiem, w końcu przesiądę się na makówkę, ale najpierw musi mnie
    być na to stać. Witać po Twojej wypowiedzi, że oleju masz w głowie co
    nie miara, to pewnie i hajsu nie brakuje :D

    W sklepie mi powiedzieli, że Mac to taki Maybach wśród samochodów :D

    > --
    > Tomasz Jurgielewicz
    > Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
    > Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
    > monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif

    Tak, ja bym chciał za pozwoleniem zapytać, tak z czystej ciekawości.

    Chciałbym zapytać o trzy najbardziej wypasione dostępne w tej chwili
    monitorki i co ludzie na takim sprzęcie robią? Umieram z
    ciekawości :D :D :D

    Jeszcze raz dziękuję serdecznie i pozdrawiam,

    Piotrek