  • 31. Data: 2016-11-24 23:46:01
    Temat: Re: Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > 9 dni zajęło ci gamoniu zdobycie wiedzy, która mogłeś zdobyć w 5 minut...
    > No
    > ale regulaminy nie są dla inteligentnych inaczej...

    Proszę bez epitetów. Jakoś się nie odezwałeś gdy było to potrzebne, teraz to
    możesz sobie strzępić ozor i nikogo to nie będzie obchodzić. Forum jak
    forum, ale w Mozaili nie da się z niego korzystać (chyba ze względu na
    flasha). Jakoś jeszcze w chromie da się obsługiwać.

    Endriu

  • 32. Data: 2016-11-25 00:47:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

    > Proszę bez epitetów.

    Wez nie zartuj, cały czas tu epitetujesz a teraz nagle foch?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 33. Data: 2016-11-25 14:39:38
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Endriu w

    > Proszę bez epitetów.

    Dobrze kmiotku.

    > Jakoś się nie odezwałeś gdy było to potrzebne
    "Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto na
    tym zjebanym forum i wie co robić dalej, żeby coś tam napisać ?"

    Spokojnie poczekałem i skomentowałem...

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2016-11-25 15:55:49
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Dobrze kmiotku.

    Niech będzie po twojemu wielmożny Panie ...

    Endriu