  • 1. Data: 2009-06-06 14:22:25
    Temat: Ma byc male, robic bardzo dobre fotki i dobrze krecic filmy - czy LX3 sie nadaje ?
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Wlasnie koncze pakowac sie na urlopowy wyjazd (z zona i rocznym maluszkiem).
    Kiedy mozolnie upychalem do plecaka torby z Olkiem C-2100 i kamera Panasem
    GS320 zamarzylo mi sie cos co zmiesci sie do kieszeni bojowek i godnie
    zastapi moje dotychczasowe sprzety. Czy LX3 podola temu zadaniu ? Czy da sie
    w ogole ogladac filmy nakrecone tym aparacikiem, jak z dzwiekiem ? Teraz mam
    kamere 3CCD, czy nie bede plakal jak zastapie ja aparatem krecacym filmy ? O
    tym jak LX3 robi zdjecia to juz duzo sie mowilo, jednakze martwi mnie to
    ogladajac sample z netu, ze LX3 troche dziwnie reprodukuje kolor ludzkiej
    skory (wychodzi rozowawo-swinsko), w moim Olympusie wygladala calkiem
    naturalnie. A moze to sprawa nowego firmware ? Poza tym jak to w koncu bylo
    z ta rzekomo felerna partia aparatow, ktora ludzie zwracali do sklepow - jak
    to wyglada na dzien dzisiejszy ?

    Adameck

  • 2. Data: 2009-06-06 14:57:34
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Jeśli chodzi o filmy to jest bardzo dobrze.
    Porównywałem w ciemnościach do kamery HD HDC-SD9 i LX3 jest zdecydowanie
    lepszy.
    Oczywiście nie ma zooma ale mnie to nie przeszkadza.
    Dźwięk taki sobie, słychać że jest pasmo ograniczone /w SD9 pierwsza klasa/

    pozdrawiam