    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: MSP430 Launchpad, Could not write device memory
    Date: Tue, 08 Feb 2011 23:21:12 +0100

    > MSP430: Trouble Writing Memory Block at 0xc000 on Page 0 of Length
    > 0x4a: Could not write device memory
    > Cannot write to target

    Ja bym zaczął od sprawdzenia, czy przy programowaniu wszystkie opcje
    ustawione są tak, jak należy (nie powiem Ci jak, bo mam zestaw
    LaunchPad, ale nie używałem jeszcze ;P)...

    > Czy możecie dać mi wskazówkę dlaczego nic nie mogę zapisać? Ustawiłem
    > konfigurację zgodną z modelem procesora, próbowałem też uruchamiać
    > Launchpad z drugim procesorem dostarczonym w zestawie i nic.
    > Połączenie z urządzeniem mogę nawiązać (jest podgląd pamięci).
    > Jeszcze jedno: Po tym jak pierwszy raz Code Composer próbował
    > skopiować program do pamięci urządzenia (nie udało się), defaultowy
    > program który wcześniej tam siedział przestał działać. Teraz po
    > podłączeniu Launchpada świeci się tylko dioda sygnalizująca zasilanie.

    Program przestał działać, bo żeby wgrać nowy program trzeba skasować
    stary. I ta operacja się powiodła. Z jakiś względów nie możesz zrobić
    zapisu na nowo. Czyścisz pamięć przed użyciem (Erease)? Nie wiem, może
    się to robi automatycznie...

    Dokładniejszych wskazówek nikt Ci nie poda, chyba, że ktoś miał
    dokładnie takie objawy jak Ty... możesz szukać w google pod komunikatem
    błędu, ale ten jest dosyć ogólny....

    Konop