  • Data: 2011-02-09 12:13:02
    Temat: Re: MSP430 Launchpad, Could not write device memory
    Od: DarekPe <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 23:21, Konop <k...@g...pl> wrote:

    > Ja bym zaczął od sprawdzenia, czy przy programowaniu wszystkie opcje
    > ustawione są tak, jak należy (nie powiem Ci jak, bo mam zestaw
    > LaunchPad, ale nie używałem jeszcze ;P)...

    > Program przestał działać, bo żeby wgrać nowy program trzeba skasować
    > stary. I ta operacja się powiodła. Z jakiś względów nie możesz zrobić
    > zapisu na nowo. Czyścisz pamięć przed użyciem (Erease)? Nie wiem, może
    > się to robi automatycznie...
    >
    > Dokładniejszych wskazówek nikt Ci nie poda, chyba, że ktoś miał
    > dokładnie takie objawy jak Ty... możesz szukać w google pod komunikatem
> [...]

    Dzięki za odpowiedź i wskazówki, jak się okazało słuszne. Pomógł mi
    kolega z konstruktorzy.org. Miałem źle skonfigurowany program Code
    Composer, konkretnie nieprawidłową bibliotekę linkera. Po zmianie
    udało mi się wgrać program, teraz kontroler wesoło i przyjaźnie do
    mnie mruga ledami :) Na pewno pomachałby ogonkiem jakby miał.

    dziękuję,
    Darek