  • 1. Data: 2010-02-12 20:00:46
    Temat: MSN-202 do Fuji
    Od: Corax6 <k...@p...onet._TO_WYTNIJ_.pl>

    Witam!
    Mama pytanie.
    Czy komwerter macro Raynox MSN-202 może używać w mojej cyfrówce Fujifilm
    Finepix S100 FS?
    Pozdrawiam!
    Corax6

  • 2. Data: 2010-02-12 21:28:45
    Temat: Re: MSN-202 do Fuji
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Corax6 pisze:
    > Witam!
    > Mama pytanie.
    > Czy komwerter macro Raynox MSN-202 może używać w mojej cyfrówce Fujifilm
    > Finepix S100 FS?

    A dlaczego nie?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2010-02-12 23:28:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010, Corax6 wrote:

    > Witam!
    > Mama pytanie.
    > Czy komwerter macro Raynox MSN-202 może używać w mojej cyfrówce Fujifilm
    > Finepix S100 FS?

    Raynoxowi nie wierzysz? ;)
    http://raynox.co.jp/english/digital/s100fs/index.htm

    Co prawda, z rzadka zdarzało im się naciągnąć: Tele 2020 był opisywany
    jako "kompatybilny" z kilkoma dużymi hybrydami, a faktycznie dawał
    sporą winietę.
    Ale tabelki są poprawione to raz, a po drugie przy makro problem
    z winietowaniem przy konwerterach nie występuje tak krytycznie
    (w odróżnieniu od "odwrotnych" obiektywów).

    pzdr, Gotfryd