  • 21. Data: 2011-06-01 19:32:39
    Temat: Re: MPEG2 MPEG4 - (3) odpowiedzi
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...pl>

    Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał(a):

    > STi7101 ma zegar tylko 266 MHz. Linux sluzy do obslugi neonek
    > i innych dupereli.

    > Wiesz, 266 MHz'ami to niewiele mozna, a napewno nie zdekodowac
    > i przetwarzac HD TV - MPEG-4.
    > -=-=-=-
    >
    > Cyt.: STI7101.pdf
    >
    > The STi7101 is a new generation, high-definition
    > set-top box / DVD decoder chip, that provides
    > very high performance for low-cost HD systems.
    > The STi7101 includes both MPEG2 and H.264
    > video decoders.
    > -=-=-=-

    266MHz to zegar dla rdzenia SH4 na którym zasuwa Linux. Nie ma to większego
    związku z wydajnością wbudowanego procesora VLIW na którym jest dekodowany obraz.

  • 22. Data: 2011-06-01 19:36:23
    Temat: Re: MPEG2 MPEG4
    Od: "Jan Kowalski" <c...@W...gazeta.pl>

    Cezar <c...@B...pl> napisał(a):

    > mowa oczywiscie o firmware dekodera MPEG, ktore jest ladowane po starcie
    > linuxa.

    Póki co znakomita większość chipów do dekodowania MPEG ma osobny procesor
    "aplikacyjny" zasuwający pod Linuxem odpowiedzialny za dialog z użytkownikiem
    i dedykowany podsystem dekodowania video oparty na DSP lub DSP ze wspomaganiem
    sprzętowym. Ten moduł faktycznie wymaga ładowania mikrokodu. Niemniej jednak
    procesor "aplikacyjny" choć ma kontakt z modułem dekodującym praktycznie nie
    bierze udziału w samym dekodowaniu.

  • 23. Data: 2011-06-02 09:40:24
    Temat: Re: MPEG2 MPEG4 - (4) podsumowanie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    >Niedawno mialem przyjemnosc rozmawiac z pewnym panem znanym rowniez
    >jako Jacek Torun.
    >Pytalem o mozliwosc wspólpracy z tv-dongle starego dekodera n
    >przeprogramowanego pod enigme.
    >Chodzi o sprzet od telewizji n. Pan Jacek stwierdzil, ze do sticka nie
    >ma sterownikow.

    Hmmm, nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale:

    "Początek roku przyniósł niespodziankę dla posiadaczy tunerów DVB-T
    podłączanych przez USB do terminali nbox HDTV. Dzięki poszukiwaniom i
    eksperymentom prowadzonym przez samych posiadaczy udało się odnaleźć sposób
    na uruchomienie urządzenia z użyciem komputerów PC, zarówno pod systemem
    operacyjnym Windows (2000/XP/Vista/7) jak i Linux. Okazało się, że Tuner
    DVB-T USB jest zbudowany na bazie chipu AS-102 od Abilis, który jest
    wykorzystywany także w tunerze PCTV picoStick (74e) dla komputerów PC."

  • 24. Data: 2011-06-02 17:42:19
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jun 2, 10:40 am, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

> [...]
    > DVB-T USB jest zbudowany na bazie chipu AS-102 od Abilis, który jest
    > wykorzystywany także w tunerze PCTV picoStick (74e) dla komputerów PC."

    Wiec ktos mija sie z prawda. 100% w sieci jest opis jak uruchomic pod
    OS Windows.
    Czy podane informacje sa wystarczajace aby uruchomic DVB-T USB stick
    pod E2?
    I bylby to krok we wlasciwym kierunku.

    Brooks

  • 25. Data: 2011-06-02 20:14:05
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witam.

    BaX:
    > "Początek roku przyniósł niespodziankę ...

    Dzieki.
    -=-=-

    Czyli:
    G:{"Początek roku przyniósł niespodziankę"}

    mamy:
    [Stick DVB-T USB dla N-Box'a w PC]
    http://laki.dvhk.pl/test4/print.php?id=344

    oraz, m.inn.:
    [DVB-T w VLC]
    http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p=408167&postcoun
    t=16

    [Tuner DVB-T (USB) nBox w Linuksie]
    http://www.ubucentrum.net/2011/01/tuner-dvb-t-usb-nb
    ox-w-linuksie.html
    -=-=-=-=-=-=-

    Brooks:
    > Czy podane informacje sa wystarczajace aby uruchomic
    > DVB-T USB stick pod E2

    Niestety nie.
    Trzeba by bylo miec sterowniki dla konkretnej realizacji
    Enigmy 2, czyli odbiornika - STB.

    Dodatkowo bywa tez tak, ze np. sterowniki pod DM800,
    nie zawsze dzialaja prawidlowo na klonach.

    > Pan Jacek stwierdzil, ze do sticka nie ma sterownikow ...

    Jacek wyglada na osobe kompetentna.

    Poszukac w Sieci tez dobrze by bylo.
    No, ale na DVHK, na temat usprawnienia odbiornika jest, jak
    wspomnialem, 60 bitych stron. Wiec jest co czytac.

    Pzdr.J.P.

  • 26. Data: 2011-06-02 21:28:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > No, ale na DVHK, na temat usprawnienia odbiornika jest, jak
    > wspomnialem, 60 bitych stron. Wiec jest co czytac.

    A nie wrzucają Enigmy do Philipsów HD Cyfry?

  • 27. Data: 2011-06-05 15:11:55
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Czesc Cavallino.

    > A nie wrzucają Enigmy do Philipsów HD Cyfry?

    Ja tam nie widzialem, ale nigdy nie wiadomo czego to ludzie
    jeszcze nie wymysla ;-)

    jp