    From: "kucik" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: MOTOSERCE 2010 - refleksje organizacyjne przed akcją
    Date: Fri, 19 Mar 2010 13:58:17 +0100

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Czy nie prosciej jest namawiac ludzi twarza w twarz na oddawanie krwi niz
    > szukac kasy na robienie imprezy, ktora ma nie wiem co na celu ?

    Mnie zerowy odzew wcale nie dziwi. Sam prowadze firme i takie maile traktuje
    jako SPAM. W dobie pelnych skrzynek spamu i "akcji charytatywnych" co kilka
    tygodni takie meile gina w tlumie innych reklam, a wchodzac na strone jakos
    ciezko sie przekonac do akcji. Wyznaje zasade poszukiwania sponsorow face
    to face - czyli jak sie nie nachodzisz to nie dostaniesz. Takie akcje mnoza
    sie w takim tempie jak kluby motocyklowe zakladane przez swiezych
    motocyklistow z gotowka [czyt. goscie po 40-tce ktorzy kupili motocykl i
    postanowili zalozyc klub po pierwszej przejazdzce ze znajomymi].

    Jak napisal KJ krwiodastwo jest bardzo promowane i praktycznie nie trzeba
    takich akcji zeby oddac krew - po prostu ide do najblizszej stacji
    krwiodastwa upuszczam krwi.
    Promowac by sie przydalo ale oddawanie narzadow po smierci, bo
    zainteresowanym oddanie sprawnego narzadu raczej nie przeszkadza jesli juz
    zostana dawcami, ale na drodze staja zazwyczaj rodziny i to nalezalo by
    zmienic

    > Jak sie wejdzie na motoserce.pl to pierwsze co sie widzi to:
    >
    > Organizatorem ogólnopolskiej akcji MOTOSERCE jest Kongres Polskich Klubów
    > Motocyklowych. Tylko kluby, grupy, czy też instytucje, które uzyskały
    > aprobatę KPKM, mogą organizować akcję pod nazwą MOTOSERCE. Wszelkie
    > działania pod tą nazwą, a nie zalogowane na stronie www.motoserce.pl są
    > nielegalne. Znak towarowy MOTOSERCE jest chroniony przez Urząd Patentowy
    > RP i oznaczono go numerem Z-352341.
    >
    > To ma byc zacheta dla sponsorow ?

    Wchodzac na strone ma sie wrazenie ze Kongres Polskich Klubow Motocyklowych
    jest na niej wszedzie i przyslania cel akcji. Nawet powiedzialbym ze to
    bardziej promowanie KPKM, przy pomocy akcji krwiodastwa, choc wcale nie
    ujmuje zaslug akcji bo 1300l krwi to niezly efekt.

    --
    Pozdrawian

    Kucik