  • Data: 2010-03-20 00:14:57
    Temat: Re: MOTOSERCE 2010 - refleksje organizacyjne przed akcją
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sysek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hnvoe5$toj$1@news.onet.pl...
    > Wszyscy na pewno wiecie a przynajmniej słyszeliście o akcji MOTOSERCE.

    ja nie.

    > Cel jest szczytny i dla takich akcji warto być motocyklistą.
    > No cóż, nasz niewielki Łobeski klub postanowił czynnie włączyć się w
    > akcję, sama akcja jest non-profit ale dobrze wiecie , że bez kasy ciężko
    > coś zorganizować. Wiec obok przygotowań logistycznych do których włączyły
    > się szkoły, policja, straż pożarna, pogotowie. Każda z tych instytucji
    > daje co może u nich z kasą cienko wiec sprzęt, ludzi i czas, a to już
    > wiele i jesteśmy im wdzięczni za pomoc.

    kolego - nie bierz tego jako ataku - raczej opinia z boku.
    robisz akcje - ok. np ja nic nie dostalem - albo i dostalem, ale wyladowalo
    w spamie.
    pomysl dlaczego.
    mozesz mnie za chama uznac, ale zupelnie nie wiem, co to jest "Łobeski
    klub"? wtf jest "Łobia?"

    teraz pomysl - jak to przyjmie przyslowiowy "prezes"? skasuje. to jest
    brutalna rzeczywistosc.
    przyklad:
    Łobeski klub ... akcji motoserce..prosi o...

    a teraz: personalnie i osobiscie z tekstem:
    jestesmy klubem motocyklowym, robimy akcje pro-krwiodawstwa...wspomozcie nas
    przez danie nam troche gadzetow...albo jak mozecie.

    pomysl, co lepiej zadziala.
    hit: duzo trudniej jest odmowic "w oczy". latwiej 'zgubic" maila.

    > I wiecie co , wiecie jaki był odzew na naszą prośbę ..... ZERO....

    i mnie to nie dziwi.

    > Smutne, kompletnie nas olali, no nie nas ale naprawdę szczyny cel.

    takie czasy - nawet impreze charytatywna musisz SPRZEDAC. smutne, ale
    prawdziwe. :(

    > Ciekawe, jak szybko dostałbym odpowiedź na maila, jak bym napisał do tych
    > firm/sklepów , że mam do wydania kilka koła na ciuch i sprzęt moto.

    bynajmniej nie znaczaco wiecej.
    sprawdzone. klient podjezdza sprzetem - dobry klient, trza dopieszczac.
    klient pisze maila - klient ma spier..c i nie zawracac glowy. pocwiczone.
    w pl stanowczo jeszcze jest za dobrze...

    Alex.