  • Data: 2010-03-19 13:08:26
    Temat: Re: MOTOSERCE 2010 - refleksje organizacyjne przed akcją
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy nie prosciej jest namawiac ludzi twarza w twarz na oddawanie krwi
    > niz szukac kasy na robienie imprezy, ktora ma nie wiem co na celu ?
    > Wypromowac krwiodawstwo ?
    > Ale krwiodawstwo jest promowane, nawet czasem w telewizji, bardziej
    > potrzeba pracy organicznej, dawania przykladu soba w srodowisku niz
    > festynu.

    Ano prościej i tak też robimy, face to face lokalnie.
    Impreza ma na celu zebranie krwi, wypromowanie akcji, przyciągnięcie
    ludzi żeby ta krew była.
    Kto powiedział , że nie pracujemy "organicznie" ?
    A kto powiedział , że nie dajemy przykładu ?

    > Jak sie wejdzie na motoserce.pl to pierwsze co sie widzi to:
    >
    > Organizatorem ogólnopolskiej akcji MOTOSERCE jest Kongres Polskich
    > Klubów Motocyklowych. Tylko kluby, grupy, czy też instytucje, które
    > uzyskały aprobatę KPKM, mogą organizować akcję pod nazwą MOTOSERCE.
    > Wszelkie działania pod tą nazwą, a nie zalogowane na stronie
    > www.motoserce.pl są nielegalne. Znak towarowy MOTOSERCE jest chroniony
    > przez Urząd Patentowy RP i oznaczono go numerem Z-352341.
    >
    > To ma byc zacheta dla sponsorow ?

    Tu nie bardzo wiem w czym widzisz problem ?
    A inne akcje ? spróbuj promować swoją firmę logiem WOŚP :)
    a potem pogadamy o prawach patentowych itp. jeszcze raz.

    > Jak tak to mowie Ci, to nie zadziala.

    Jakoś działa i to całkiem nieźle

    > Dobra, wiem, jestem wredny, brzydki i zly i potrafie tylko krytykowac
    > zamiast sam cos zrobic.

    Już się przyzwyczailiśmy.

    Ale spróbuj przeczytać poprzedniego mojego posta , tym razem ze
    zrozumieniem :)

    --
    Sysek