  • Data: 2009-06-24 18:17:59
    Temat: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly
    Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "
    > a na koniec - nie chce tunera sat z bajerami. moze sie myle ale wg
    > mnie ani N-ka ani polszmat na tym nie pojdzie wiec... sorry ale chodzi
    > mi zupelnie o co innego, i wybacz nie pisze tu o wyzszosci jednego
    > rozwiazania nad drugim. Pisze tu wylacznie co ja chce zbudowac i co
    > bedzie w 100% dostoswane do moich wymagan nie zas to do twojego
    > wyobrazenie na temat media centre :)
    "

    Obawiam sie ze przespales cala epoke telewizji cyfrowej i masz duze
    braki. Dreambox to nie jest tuner z bajerami ale wlasnie media center,
    maly o niskim poborze mocy i ze sprzetowym dekodowaniem DVB-T,S,C .

    W przypadku DM nic nie musisz budowac ani instalowac wszystko masz w
    komplecie wlaczasz i dziala i to bez zadnej karty !

    Twoj media center zezre minimalnie 150-200W bedzie sie grzal jak smok,
    bedzie wielki jak smok i bedzie ryczal jak smok.