  • Data: 2009-06-25 10:40:13
    Temat: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "payol" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3f6c1eb8-0aff-43c3-942b-ec0070c0db52@l2g2000vba
    .googlegroups.com...

    > No właśnie to nie sprzęt do tego. Po dołożeniu karty graficznej, która
    > zrobi
    > to sprzętowo (chłodzona pasywnie) czyli odtwarzać będzie wszystko zabierze
    > maks 40W.
    >
    > M.

    Marlon rozgladalem sie wczoraj za obudowami..... i wiekszosc jak widze
    ma miejsce na zasilacz, bynajmniej w angielskich sklepach ktore
    sprawdzalem. Czy znasz jakies obudowy ktore sa wyraznie pod ta
    plyte... ?

    (to cholerstwo znowu mi nie cytuje :/ )
    Obudowa, którą chcesz jest OK. Będziesz miał dużo miejsca. Zasilacz Ci nie
    potrzebny jeśli zdecydujesz się na płytę Zotac ION z Atomem 330 (2
    rdzenie) - płyta ta ma elektronikę do zasilania DC/DC w sobie zintegrowaną z
    płytą. Wystarczy zewnętrzny zasilacz laptopowy dostarczony w zestawie z
    płytą. Minusem tej płyty, to jeden wiatrak na CPU (bardziej się grzeje niz
    jednordzeniowy). Druga opcja, to kupić płytę, która ma złącze na zwykły
    zasilacz ATX (np Zotac ION z Atomem 230 ), do tego dokupić elektronikę np:
    PICO PSU DC/DC 60W Mini ITX i zasilacz laptopowy. ALBO zwykły zasilacz ATX,
    ale odradzam, bo to hałasuję bez senu.

    Z tego co podales to cenowo 200 funtow, to dla mnie za
    duzo, wiec caly czas sie zastanawiam nad ta obudowa z ebuyera
    http://www.ebuyer.com/product/135498, duza ale wrazie czego da
    mozliwosci rozbudowy, do tego blue raya moge kupic odtwarzacz normalny
    a nie jak w innych slim. Dysk tez 3.5 wejdzie ladnie....
    Co myslisz? moze znasz adresy jakis sklepow w ktorych moglbym cos
    znalezc?

    Obudowa ładna i tania, na bank będzie pasować. Co do jej kupna, to możesz
    przecież kupić ją właśnie z tego sklepu ebuyer :)

    Pozdrawiam.

    M.