    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: MC10198
    Date: Mon, 14 Sep 2015 10:26:41 +0200

    Am 11.09.2015 um 15:28 schrieb s...@g...com:
> [...]
    szacuje na maks. 6 ns. czyli tylko dwukrotnie dluzszy od samego impulsu.

    > I tu się skończy rozmowa. Wątkodawca jakiś rok temu marudził o identycznym
    problemie, tyle że chodziło o ultradźwięki i trochę inne czasy impulsu i repetycji.
    Też pipeprzył o zleceniu projektu, już chciałem się za to brać, ale ostatecznie
    niczego nie zaproponował bo stwierdził, że zbyt drogie materiały (razem z PCB jakieś
    mizerne 100 dolców), a on tak sobie hobbystycznie coś tam obala. Zapomnij o temacie.

    Chcę sprawdzić, czy się tak da. Też potrzebuję generatora krótkich
    impulsów do projektu na uczelni ;-)

    Waldek