  • Data: 2015-09-14 19:18:53
    Temat: Re: MC10198
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2015 10:26:48 UTC+2 użytkownik Waldemar napisał:

    > Chcę sprawdzić, czy się tak da.

    Nie, tak się nie da jak kombinuje wątkodawca. Optoelektronika, to nie jakaś tam
    bramka, która podaje albo odcina napięcia zasilania na źródło światła (fali EM).
    Chcąc zachować odpowiednią precyzję należy zastosować zupełnie inne metody, a to
    kosztuje... Jakie? A np. planarne multipleksery elektrooptyczne.
    To nie są tematy na "udupienie komara". Nie wiem, czy wądkodawca jaja se tu robi, czy
    po prostu o podstawowych rzeczach nie ma pojęcia, wręcz o podstawowych prawach
    Fizyki? Warto poczytać tutaj :

    www.optiwave.com

    > Też potrzebuję generatora krótkich
    > impulsów do projektu na uczelni ;-)