  • Data: 2024-01-25 01:18:10
    Temat: Re: MBR GPT itd
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Jan 2024 01:14:52 +0100, Animka napisał(a):

    > Jak ma punkty przywracania (BIOS nawet uruchamia), to może przywrócić.
    > Mnie się udało.

    Dziewczyno - jeszcze raz, czytaj uważnie:

    * jest laptop
    * w tym laptopie jest dysk, którego BIOS nie widzi - więc dla laptopa tego
    dysku "nie ma".

    Skąd wziąć punkt ptzywracania i jak przywrócić z dysku, "którego nie ma" na
    dysk, "którego nie ma"?

    A poza tym dyskusja dotyczy instalacji systemu a nie punktu przywracania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam