  • Data: 2024-01-26 10:03:38
    Temat: Re: MBR GPT itd
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak pisałem -- po omacku trudno coś poradzić, bo niemal na pewno
    > popełniasz masę błędów selektywnie, ;) częściowo, chaotycznie (bo
    > bezmyślnie) naprawianych... Tak twierdzą statystyki -- pod które
    > wg mnie podpadasz. Może zajmij się tym, co Twych sił nie
    > przerasta -- albo włącz myślenie...
    >
    > Z W10 i AOMEI ogólnie problemów nie ma -- dlatego prawie na pewno
    > jesteś blisko dobrego rozwiązania, którego (z niepojętych powodów)
    > nie dostrzegasz a którego inni nie widzą -- bo patrzą z daleka...
    >
    > Proponuję spokój i staranność -- z W7 i W10 nie ma trudności...

> [...]

    Wiem że nie ma jasnowidzów. Pytanie dotyczyło tylko kwestii GPT i MBR i
    potencjalnych problemów jakie mogą one przysporzyć użytkownikowi. Być
    może są jakieś błędy charakterystyczne dla tego układu.. Pozostałe
    kwestie w typie instalacja systemu, klonowania czy migracja mam dość
    dobrze opanowane i wielokrotnie przećwiczone. Tylko że na starszym
    sprzęcie. UEFI jak widać potrafi zaskoczyć.