  • 1. Data: 2010-12-06 15:02:02
    Temat: MACHINERY HDR Tutorial
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    Na stronie projektu jest dostępny nowy tutorial opisujący jak została
    wykonana obróbka tego zdjęcia:

    http://img222.imageshack.us/img222/3631/witekdwa.jpg

    http://www.machineryhdr.com/instruction.php

  • 2. Data: 2010-12-06 16:21:02
    Temat: Re: MACHINERY HDR Tutorial
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 07:02:02 -0800 (PST), MMM napisał(a):

    > Na stronie projektu jest dostępny nowy tutorial opisujący jak została
    > wykonana obróbka tego zdjęcia:
    >
    > http://img222.imageshack.us/img222/3631/witekdwa.jpg
    >
    > http://www.machineryhdr.com/instruction.php

    Po co osobny program do czegoś co można zrobić w gimpie?

    Henry

  • 3. Data: 2010-12-06 17:46:16
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 6 Gru, 17:21, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Po co osobny program do czego co mo na zrobi w gimpie?
    >
    > Henry

    Ściągaj oryginalne zdjęcie ze strony Machinery i pokaż swoją obróbkę w
    Gimpie, czekamy niecierpliwie :-)

  • 4. Data: 2010-12-06 18:18:40
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2010-12-06 16:02, MMM wrote:
    > Na stronie projektu jest dostępny nowy tutorial opisujący jak została
    > wykonana obróbka tego zdjęcia:
    >
    > http://img222.imageshack.us/img222/3631/witekdwa.jpg
    >
    > http://www.machineryhdr.com/instruction.php

    Rozumiem, że de gustibus itp., ale mnie osobiście wynik obróbki
    przeraża. Po pierwszym etapie zdjęcie wyglądało znacznie bardziej
    naturalnie.

    Piotr

  • 5. Data: 2010-12-07 06:21:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem, że de gustibus itp., ale mnie osobiście wynik obróbki przeraża.
    > Po pierwszym etapie zdjęcie wyglądało znacznie bardziej naturalnie.

    Odnosze wrazenie, ze ten program nie sluzy do robienia
    naturalnie wygladajacych zdjec :)

    Czyli w zasadzie pochwaliles efekt :)

  • 6. Data: 2010-12-07 06:46:57
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Odnosze wrazenie, ze ten program nie sluzy do robienia
    > naturalnie wygladajacych zdjec :)

    Tak, efekt jest oryginalny, nigdy wcześniej nie spotykany :p

    Piotr

  • 7. Data: 2010-12-09 17:19:25
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Po co osobny program do czegoś co można zrobić w gimpie?

    Gimp jak gimp ale Lightroom taki efekt daje
    nawet od ręki jak ktos sobie preseta ustawi ...

    Pzdr
    KK

  • 8. Data: 2010-12-09 19:32:48
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 09:46:16 -0800 (PST), MMM napisał(a):

    > Ściągaj oryginalne zdjęcie ze strony Machinery i pokaż swoją obróbkę w
    > Gimpie, czekamy niecierpliwie :-)

    To czekajcie. Wyostrzenie z dużym promieniem i maskowanie na osobnej
    warstwie daje podobny efekt. Fakt że nie ten sam w detalach ale równie
    kiczowaty.

    Henry

  • 9. Data: 2010-12-10 01:03:53
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 18:19:25 +0100, KrzysztofK napisał(a):

    > Gimp jak gimp ale Lightroom taki efekt daje
    > nawet od ręki jak ktos sobie preseta ustawi ...

    A jaki to preset? ;)

    --
    Krasnal...

  • 10. Data: 2010-12-10 08:26:14