  • Data: 2009-09-28 11:36:08
    Temat: Re: MACHINERY - HDR
    Od: Kell a <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith <u...@e...net> napisał(a):

    >???

    >Owszem, ale w tym wątku to Ty stawiasz granice, a ja obalam. :-)

    Eeee.
    Zadajac pytanie o granice nie oczekiwalem odpowiedzi o prawdzie absolutnej
    bo takiej tutaj nie ma, ale chcialem podkreslic prosty fakt o plynnosci
    tejze w przypadku rozwazan indywidualnych upodoban. Bo rozmowa
    czy mojsza czy twojsza w tym przypadku jest bez sensu z powodu rozbieznosci
    spostrzezen i odczuc.
    Pierwszy post byl po prostu wtraceniem /luzna uwaga do dosc autorytatywnego
    stwierdzenia Henryka :)
    ale proponuje eot bo nasz rozmowa malo wnosi w ten akurat watek.