  • Data: 2010-01-30 13:39:55
    Temat: Re: MACHINERY 1.2 - Polski program do efektów HDR
    Od: MMM <d...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to stanie się samo, jeśli nie będę miał akurat dostępu do Internetu? ;)
    > Wygląda na to, że po prostu muszę uznać Twój post za odpowiedź twierdzącą.

    W licencji jest wyraźnie napisane że do autoryzacji połączenie z
    internetem jest WYMAGANE.
    Więc zadawanie przez ciebie takich pytań jest kompletnie bez sensu i
    jest tylko zwykłym trollowaniem.

    > Biciem piany nazywasz prośbę o wyjaśnienie zapisu licencji?
    Tu nie ma czego wyjaśniać, wszystko jest napisane prostym językiem,
    zrozumiałym dla 10-latka.

    > Ależ ja nikomu niczego nie zabraniam. Ja tylko staram się poznać Twój
    > model biznesowy, w tym to czego nie ma wprost w licencji, wraz z reakcjami
    > klientów.
    To są tylko twoje kompletnie nieuzasadnione domysły, nie poparte
    absolutnie ŻADNYMI ARGUMENTAMI, które miałyby odzwierciedlenie w
    faktach.
    Wymyśliłeś sobie jakiś "model biznesowy", "reakcje klientów" i inne
    głupstwa, a fakty są takie że przy aktualizacji NIKT ZA NIC NIE MUSIAŁ
    ZAPŁACIĆ, a o konieczności autoryzacji (która wymaga połączenia)
    informuje komunikat wyświetlany przez starsze wersje programu i jest
    to również napisane w licencji uzytkownika.

    Pozdrawiam i życzę efektów w pracy z programem zamiast bicia piany i
    trollowania na forum.
    Marek