    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MAC co za i przeciw?
    Date: Wed, 08 Jul 2009 14:46:20 -0400

    On Wed, 8 Jul 2009 20:05:37 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    >skoro bez problemów zdiagnozujesz i naprawisz stary telewizor lampowy to
    >jaki widzisz problem w diagnozowaniu i naprawianiu wspułczesnego sprzętu?:O)

    to, ze zle adresujesz pytanie, bo ja akurat mam kwalifikacje do
    zrobienia tego. to raz. zdecydowana wiekszosc nie odroznia diody od
    rezystora. zreszat po co mialaby? ma co innego do roboty.
    dwa: a probowales kiedys reperowac wspolczesny sprzet? z pewnoscia
    nie. sprobuj otworzyc np. byle jaka gowniana drukarke plujke, ktora
    jest dostepna za jakies 100zl. zobacz co jej dolega, zreperuj i
    zamknij. zoabcz ile ci to czasu zajmie, chocby samo otwarcie. policz
    po jakies sensownej stawce godzinowej. to juz prawdopodobnie bedzie
    mniej wiecej tyle co drukarka jest warta.
    trzy: to co sie popsulo, nie jestes w stanie zreperowac, bo to sa
    uklady specjalizowane, ktorych jest bardzo duze prawdopodobienstwo, ze
    nie dostaniesz zamiennikow. takiego sprzetu sie po prostu nie
    naprawia. wymienia sie caly sprzet. podobnie ze sprzetem AV. drogi
    sprzet AV, czasami sie naprawia, ale jzu nie samemu i to sa spore
    koszta. <rs>