-
41. Data: 2012-08-10 23:05:07
Temat: Re: M550d - opinia
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 10-08-2012 23:01, t? pisze:
>> Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy
>> wyjdzie czy ma!
> A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą
> jak za zboże!
Jak masz roya na gwarancji to nic nie policzą.
--
Pozdr.
-
42. Data: 2012-08-11 00:02:44
Temat: Re: M550d - opinia
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2012-08-10 22:48, DoQ pisze:
> W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:
>>> Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
>>> oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.
>> Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa
>> pompa i skomplikowanie systemu?
>
> A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
> rozrusznik i skomplikowanie systemu?
>
>
biorąc pod uwagę, że choroby serca są główną przyczyną zgonów w Polsce,
to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korbą, to wyszło
by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie
taniej.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
-
43. Data: 2012-08-11 00:05:32
Temat: Re: M550d - opinia
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2012-08-10 22:39, DoQ pisze:
> W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:
>> W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
>>> W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
>>>>> A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
>>>>> zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
>>>> Pewności nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwałość
>>>> auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.
>>> Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!
>> MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007
>> przejechało 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze
>> daleko.
>
> Szczerze mówiąc nie rozumiem Cię zupełnie.
> Jeździsz tymi samochodami po 400kkm czy zmieniasz wcześniej?
zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.
> A po drugie - martwi Cię start/stop a wyżyłowany do 380KM trzylitrowy
> diesel już nie budzi Twoich obaw?
tomoje 535d jest zadłubane z 272 na 306 i zrobiło tak 80kkm i również
nie budzi obaw. Chodzi mi raczej o to, że jak ktoś robi M550d to w takim
prawie wyczynowym dieslu start/stop jest IMO zbędny.
BTW: nowy C63AMG również ma start/stop.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
-
44. Data: 2012-08-11 00:16:06
Temat: Re: M550d - opinia
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 11-08-2012 00:02, megrims pisze:
>> A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
>> rozrusznik i skomplikowanie systemu?
> biorąc pod uwagę, że choroby serca są główną przyczyną zgonów w Polsce,
> to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korbą, to wyszło
> by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie
> taniej.
Tacy to mają rozruszniki w klacie.
--
Pozdr.
-
45. Data: 2012-08-11 00:32:19
Temat: Re: M550d - opinia
Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>
begin megrims
> zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.
To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:
- Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz)
- Skodę Favorit (youngtimer)
- Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)
--
ignorance is bliss
-
46. Data: 2012-08-11 00:34:13
Temat: Re: M550d - opinia
Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>
begin DoQ
> Tacy to mają rozruszniki w klacie.
Ja sobie wstawiłem stary z mojego Poloneza Trucka Roya (ale już po
regeneracji).
--
ignorance is bliss
-
47. Data: 2012-08-11 15:27:03
Temat: Re: M550d - opinia
Od: Karol Y <k...@o...pl>
> A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
> rozrusznik i skomplikowanie systemu?
Tutaj się z Tobą nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na
wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jakiś sposób komfort podróży albo
uruchamiania samochodu?
--
Mateusz Bogusz
-
48. Data: 2012-08-11 18:01:20
Temat: Re: M550d - opinia
Od: MarcinJM <m...@g...pl>
W dniu 2012-08-10 16:03, megrims pisze:
> Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
> generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
> oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.
Oraz, czy wylaczenie silnika na pol minuty ma sens.
Do rozruchu potrzebna jest jakas moc. Z ksiezyca sie ona nie bierze.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
-
49. Data: 2012-08-11 18:28:41
Temat: Re: M550d - opinia
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:k0143q$8am$1@usenet.news.interia.pl...
> Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
> taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.
Tyle, ze to BMW to (przynajmniej teoretycznie i marketingowo) nie jest tylko
mocny diesel ale BMW "M-Performance". Czyli mniej niż M5, ale też więcej niż
5 w M-Pakiecie.
Żeby porównać do Audi musieli by zrobić Audi A8 "RS-Performance" ... a wtedy
pewnie cena byłaby odpowiednio wyższa.
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3
-
50. Data: 2012-08-11 22:19:15
Temat: Re: M550d - opinia [OT]
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2012-08-11 00:32, t? pisze:
> begin megrims
>
>> zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.
>
> To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:
>
> - Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz)
> - Skodę Favorit (youngtimer)
> - Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)
>
Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz
CL600. Chociaż ten ostatni od miesiąca stoi w serwisie.
Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć
i pokazać mu te błędy co się robią. 2 godziny po mieście
i nic nie wyskoczyło. No to parę godzin później przyjeżdżam
odebrać auto i po przejechaniu 200m zawróciłem, bo znów
choinka.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....