  • 31. Data: 2012-08-10 22:43:25
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Teraz dymi wydechem :D

    Na niebiesko?

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2012-08-10 22:43:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2012 22:41, t? pisze:
    > Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógł
    > podróżować w komfortowej kabinie mojego Poloneza Trucka Roya.

    Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską
    motoryzacją. BMW zasiało wątpliwość, FSO zbierze żniwo!

    --
    Pozdr.

  • 33. Data: 2012-08-10 22:44:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2012 22:43, t? pisze:
    > Na niebiesko?

    Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np.
    podświetlenie zegarów w VW.

    --
    Pozdr.

  • 34. Data: 2012-08-10 22:47:04
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską
    > motoryzacją. BMW zasiało wątpliwość, FSO zbierze żniwo!

    I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta
    projektują księgowi. Mój Polonez Truck Roy kosztował 1000 zł i jest
    dużym, bezpiecznym, niezwykle funkcjonalnym, ale także komfortowym autem.
    Co więcej, od czasu gdy zamontowałem w nim kołpaki ozdobne oraz światła
    przeciwmgłowe z modelu Polonez Caro 1,4 MPi Multi-Point Injection czuć od
    niego także powiew prestiżu!

    --
    ignorance is bliss

  • 35. Data: 2012-08-10 22:48:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:
    > Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa
    > pompa i skomplikowanie systemu?

    A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
    rozrusznik i skomplikowanie systemu?

    --
    Pozdr.

  • 36. Data: 2012-08-10 22:50:00
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np.
    > podświetlenie zegarów w VW.

    Widzę, że megrims podąża za modą. Ja także poszedłem tym tropem i
    zamontowałem w moim Polonezie Trucku Royu końcówkę wydechu z niebieskimi
    diodami LED osiągając podobny efekt wizualny za dużo mniejsze pieniądze!

    http://allegro.pl/koncowka-wydechu-tlumika-podswietl
    ana-led-blue-
    i2523056368.html

    Polecam wszystkim!

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2012-08-10 22:50:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2012 22:47, t? pisze:
> [...]
    > Co więcej, od czasu gdy zamontowałem w nim kołpaki ozdobne oraz światła
    > przeciwmgłowe z modelu Polonez Caro 1,4 MPi Multi-Point Injection czuć od

    Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji CATALYSATOR?

    --
    Pozdr.

  • 38. Data: 2012-08-10 22:51:15
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji
    > CATALYSATOR?

    Nie wiem. :( Po czym to poznać?

    --
    ignorance is bliss

  • 39. Data: 2012-08-10 22:53:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2012 22:51, t? pisze:
    > Nie wiem. :( Po czym to poznać?

    Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy
    wyjdzie czy ma!

    --
    Pozdr.

  • 40. Data: 2012-08-10 23:01:06
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy
    > wyjdzie czy ma!

    A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą
    jak za zboże!

    --
    ignorance is bliss