  • 41. Data: 2012-08-10 23:05:07
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2012 23:01, t? pisze:
    > A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą
    > jak za zboże!

    Jak masz roya na gwarancji to nic nie policzą.

    --
    Pozdr.

  • 42. Data: 2012-08-11 00:02:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-10 22:48, DoQ pisze:

    > A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
    > rozrusznik i skomplikowanie systemu?

    biorąc pod uwagę, że choroby serca są główną przyczyną zgonów w Polsce,
    to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korbą, to wyszło
    by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie
    taniej.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 43. Data: 2012-08-11 00:05:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-10 22:39, DoQ pisze:

    > Szczerze mówiąc nie rozumiem Cię zupełnie.
    > Jeździsz tymi samochodami po 400kkm czy zmieniasz wcześniej?
    zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.

    > A po drugie - martwi Cię start/stop a wyżyłowany do 380KM trzylitrowy
    > diesel już nie budzi Twoich obaw?

    tomoje 535d jest zadłubane z 272 na 306 i zrobiło tak 80kkm i również
    nie budzi obaw. Chodzi mi raczej o to, że jak ktoś robi M550d to w takim
    prawie wyczynowym dieslu start/stop jest IMO zbędny.

    BTW: nowy C63AMG również ma start/stop.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 44. Data: 2012-08-11 00:16:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2012 00:02, megrims pisze:
> [...]
    > to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korbą, to wyszło
    > by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie

    Tacy to mają rozruszniki w klacie.

    --
    Pozdr.

  • 45. Data: 2012-08-11 00:32:19
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin megrims

    > zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.

    To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:

    - Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz)
    - Skodę Favorit (youngtimer)
    - Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)

    --
    ignorance is bliss

  • 46. Data: 2012-08-11 00:34:13
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Tacy to mają rozruszniki w klacie.

    Ja sobie wstawiłem stary z mojego Poloneza Trucka Roya (ale już po
    regeneracji).

    --
    ignorance is bliss

  • 47. Data: 2012-08-11 15:27:03
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
    > rozrusznik i skomplikowanie systemu?

    Tutaj się z Tobą nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na
    wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jakiś sposób komfort podróży albo
    uruchamiania samochodu?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 48. Data: 2012-08-11 18:01:20
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-08-10 16:03, megrims pisze:
    > Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
    > generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
    > oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.

    Oraz, czy wylaczenie silnika na pol minuty ma sens.
    Do rozruchu potrzebna jest jakas moc. Z ksiezyca sie ona nie bierze.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 49. Data: 2012-08-11 18:28:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
    > taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

    Tyle, ze to BMW to (przynajmniej teoretycznie i marketingowo) nie jest tylko
    mocny diesel ale BMW "M-Performance". Czyli mniej niż M5, ale też więcej niż
    5 w M-Pakiecie.
    Żeby porównać do Audi musieli by zrobić Audi A8 "RS-Performance" ... a wtedy
    pewnie cena byłaby odpowiednio wyższa.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 50. Data: 2012-08-11 22:19:15
    Temat: Re: M550d - opinia [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-11 00:32, t? pisze:
    > begin megrims

    > To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:
    >
    > - Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz)
    > - Skodę Favorit (youngtimer)
    > - Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)

    Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz
    CL600. Chociaż ten ostatni od miesiąca stoi w serwisie.

    Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć
    i pokazać mu te błędy co się robią. 2 godziny po mieście
    i nic nie wyskoczyło. No to parę godzin później przyjeżdżam
    odebrać auto i po przejechaniu 200m zawróciłem, bo znów
    choinka.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....