  • 1. Data: 2012-08-09 21:47:06
    Temat: M550d - opinia
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.

    Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc
    mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
    bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
    Wkurwiający system start-stop. Ja rozumiem, że szybko
    uruchamia silnik, ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
    rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
    Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga..
    z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie.

    Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
    taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

    Porównywalnie latający A6 3.0 TDI Biturbo jest o 200 kpln
    tańszy. Nigdy Audi nie miałem, ale chyba zobaczę jak
    z tą marką jest. Jeśli BMW F10 to zdecydowanie 535d.
    IMO wystarczy.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-08-09 22:06:43
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims

    > ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
    > rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

    Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
    nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
    turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej temperatury.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-08-09 22:13:09
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
    > Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.

    Taki czarny metalic kolor?

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 4. Data: 2012-08-09 22:38:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-09 22:13, v...@i...pl pisze:

    > Taki czarny metalic kolor?

    tak :)

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2012-08-09 22:48:19
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > uruchamia silnik, ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
    > rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

    oj, chyba mają na to jakiś sposób.

    > Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga..
    > z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie.

    Takie czasy :( A BMW 528i ma silnik R4.

    > Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
    > taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

    hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
    za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę
    do tej wersji nabrać.

    --
    pozdro,
    W.

  • 6. Data: 2012-08-09 22:50:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:

    > oj, chyba mają na to jakiś sposób.

    > Takie czasy :( A BMW 528i ma silnik R4.
    Ma być E klasa z silnikiem 1.6
    a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)

    > hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
    > za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę
    > do tej wersji nabrać.

    To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
    sprzedaje kosztuje 550 :|

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2012-08-09 22:54:57
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-08-09 22:50, megrims wrote:

    > To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
    > sprzedaje kosztuje 550 :|

    Może to wina dopłaty za stereotypowe zwłoki w bagażniku ? ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 8. Data: 2012-08-09 23:05:44
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:
    [..]
    > To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
    > sprzedaje kosztuje 550 :|

    a na pewno te wszystkie pierdoły potrzebujesz? Sam skonfiguruj i zobacz,
    ile wyjdzie. Albo bierz 528i ;)

    --
    pozdro
    W.

  • 9. Data: 2012-08-09 23:13:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-09 23:05, V-Tec pisze:
    > W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:
    > [..]
    >
    > a na pewno te wszystkie pierdoły potrzebujesz? Sam skonfiguruj i zobacz,
    > ile wyjdzie. Albo bierz 528i ;)

    535d

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2012-08-09 23:46:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 09 Aug 2012 22:48:19 +0200, V-Tec wrote:

    > oj, chyba mają na to jakiś sposób.

    Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie
    wydłuża.