  • 1. Data: 2009-02-13 20:04:54
    Temat: M. Freeman vs A.Mroczek
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    'Okiem Fotografa' Freemana czy 'O fotografowaniu' Mroczka.
    O ksiazce 'O fotografowaniu' sporo, rowniez na tej grupie, o Freemanie
    znacznie mniej. A jeszcz mniej takego porowanania 1:1.
    A przeciez to dosc podobne ksiazki...
    Przegladalem obydwie w ksiegarni - ta mroczkowa - bardzej przegadana, u
    Freemana wiecej przykladow. I zdjecia tez ladniejsze...
    TA

  • 2. Data: 2009-02-13 21:16:17
    Temat: Re: M. Freeman vs A.Mroczek
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...
    > Witam,
    > 'Okiem Fotografa' Freemana czy 'O fotografowaniu' Mroczka.

    a dlaczego "czy" a nie "i"
    Moim zdaniem warto przeczytać wszystko (prawie) co jest dostępne
    i zsumować, zweryfikować nabytą wiedzę.

    JD

  • 3. Data: 2009-02-14 10:10:34
    Od: Kosu <k...@k...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:
    > Przegladalem obydwie w ksiegarni - ta mroczkowa - bardzej przegadana, u
    > Freemana wiecej przykladow. I zdjecia tez ladniejsze...

    Właśnie wczoraj przeglądałem kilka pozycji Freemana (BUW kupił, ale
    oczywiście wszystko tylko na miejscu). Naprawdę niezłe pozycje i sporo
    bajecznych fotek. Poza tym strasznie fajne przykłady - np kadrowania
    (kontrast chłopa na jednolitym, zielonym polu i przykładowe ~10 ramek).

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 4. Data: 2009-02-14 11:42:40
    Od: bans <g...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Przegladalem obydwie w ksiegarni - ta mroczkowa - bardzej przegadana, u
    > Freemana wiecej przykladow.

    Nigdy Freemana nie widziałem, ale Mroczek to nie jest podręcznik, tylko
    przyjemne czytadło. Twojej branży podobnym przykładem może być Skibicki
    i jego książka o turystyce narciarskiej (tę akurat czytałem), ot, jakieś
    anegdotki, wesołe przypowieści... a informacje z reguły odrobinkę
    trącące myszką.

    --
    bans

  • 5. Data: 2009-02-14 12:42:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gn69tv$bl7$1@news.interia.pl>, bans <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > i jego książka o turystyce narciarskiej (tę akurat czytałem), ot, jakieś
    > anegdotki, wesołe przypowieści... a informacje z reguły odrobinkę

    E, Skibickiego przegladalem - wyjatkowo nudne i jakby grafomanskie. W
    kazdym razie malo przydatne.

    TA

  • 6. Data: 2009-02-14 18:32:19
    Od: JarmirD <r...@q...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > E, Skibickiego przegladalem - wyjatkowo nudne i jakby grafomanskie. W
    > kazdym razie malo przydatne.
    >
    > TA
    Tak samo Mroczek.

    JaromirD

  • 7. Data: 2009-02-16 13:01:38
    Od: bans <g...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > E, Skibickiego przegladalem - wyjatkowo nudne i jakby grafomanskie.

    Mroczek _aż_ tak nudny nie jest ;)

    > w kazdym razie malo przydatne.

    Tak samo Morczek.

    --