  • Data: 2010-09-07 14:57:22
    Temat: Re: Łyso wam, niedowiarki?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:i64ltl$jlr$1@news.onet.pl...

    > No to dla sporej części. Na pewno większej niż zawodne zabezpieczenia
    > programowe, co do których ja nie mam pewności, a jestem lekko z branży.
    > Więc tym bardziej nie zwykli śmiertelnicy.

    "Lekko" to swietne slowo, na sasiedniej grupie udowodniles, ze nie potrafisz
    z google korzystac, nazwales mnie chamem za probe pomocy i jeszcze
    strzeliles focha na kilka innych osob.

    Jak widac, nauczyciele maja zdecydowanie zbyt duzo wolnego czasu, skoro moga
    cale dnie spedzac nie zmieniajacych niczego debatach w usenecie. Moze gdyby
    wiecej czasu poswiecali pracy, a mniej opierdalaniu sie na zajeciach z
    uczniami, wtedy nie mieliby kompleksow na tle uczniow obchodzacych ich
    amatorskie zabezpieczenia sieci.

    Pozdrawiam
    Kamil