  • Data: 2010-09-06 18:30:01
    Temat: Re: Łyso wam, niedowiarki?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-06 19:58, m4rkiz pisze:
    > a jezeli ktos sie uprze zeby ciebie wlasnie podsluchac to ma tony nieco
    > trudniejszych (zakladajac ze przy komputerze siedzi ofiara instalujaca
    > co popadnie) mozliwosci ktore dadza daleko lepsze rezultaty niz podsluch
    > za pomoca mikrofonu w laptopie

    A to niby jakich? Żeby mnie zaatakować kamerą i mikrofonem w dowolnym
    miejscu wystarczy dorwać na chwilę mój sprzęt w pracy albo gdzieś
    indziej, w jednym miejscu. Owszem, zaraz roztoczysz opowieści o tym, jak
    to powinienem sprzęt zamykać za każdym razem etc. Ale wiadomo, człowieki
    są człowiekami i mało kto trzyma taką ostrą politykę bezpieczeństwa.

    Podobnie jak całkiem sporo ludzi ma dużo mniejszą wiedzę informatyczną
    niż ja i można ich także jakimś trojanem zaatakować czasami nawet tylko
    stosując socjotechnikę i nie dotykając tego sprzętu.

    Więc nie wiem jakie LEPSZE znasz rozwiązania, bo to jest chyba najlepsze :D

    Poza tym, nawet jeśli istnieje lepsze, to ze zdania ,,istnieje lepszy
    sposób ataku'' nie wynika od razu, że ,,ten gorszy nie zostanie
    zastosowany''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek