-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Luzy na drążku kierowniczym.
Date: Wed, 24 Nov 2010 21:03:47 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 21
Message-ID: <icjr37$opm$1@inews.gazeta.pl>
References: <t...@4...com> <ichh5p$5p2$1@news.onet.pl>
<4cecf3b8$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@4...com>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1290629031 25398 82.210.140.98 (24 Nov 2010 20:03:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Nov 2010 20:03:51 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <u...@4...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328193
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-24 20:54, jerzu pisze:
> On Wed, 24 Nov 2010 12:12:04 +0100, Yans van Horn<y...@n...spam>
> wrote:
>>
>> Cos chyba pokręciłeś. Co ma luz osiowy wspólnego z możliwością
>> ustawienia zbieżności ?
>> Zbieżność realizuję się na gwincie drążek-końcówka drążka - jakikolwiek
>> luż jest niewskazany, ponieważ zmniejsza precyzcję układu.
>
> Drążek jest wkręcany/wykręcany w końcówkę drążka, więc musi się kręcić
> wokół własnej osi. Tylko czy po skręceniu tego i zakontrowaniu
> powinien się dalej dać obracać wokół własnej osi? Zagwozdkę mam, bo w
> jednym się kręci, w drugim nie.
Z tego co ja wiem, to luz między "drążkiem" a "końcówką drążka"
(na części gwintowanej) jest niedopuszczalny po zakontrowaniu
i nie ma prawa się kręcić. Może pracować na przegubie/bach,
ale luzu tam być nie powinno. Oczywiście mogę o czymś nie wiedzieć...
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.10 21:56 Adam Płaszczyca
- 24.11.10 22:29 Michał \"HoMMeR\" Paszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO