eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLuzy na drążku kierowniczym.Re: Luzy na drążku kierowniczym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 24 Nov 2010 12:12:04 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Luzy na drążku kierowniczym.
    References: <t...@4...com> <ichh5p$5p2$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ichh5p$5p2$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4cecf3b8$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
    X-Trace: 1290597304 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21002 80.50.130.130:50684
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328061
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-11-24 00:02, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
    > W dniu 2010-11-23 23:35, jerzu pisze:
    >> Mam pewną wątpliwość co do układu kierowniczego. Opinie w internecie
    >> są różne.
    >> Otóż zauważyłem, że gdy ruszam drążkiem kierowniczym wokół jego osi,
    >> to ma on luz. Luz ten jest dość spory, większy jest wtedy, gdy auto
    >> jest na podnośniku. Czy taki luz powinien występować?
    >>
    >>
    > Tak. W większości przypadków drążek kierowniczy to tak na prawdę dwa
    > drążki - zewnętrzny, uznawany potocznie końcówką drążka i wewnętrzny,
    > który łączy końcówkę i maglownicę. Połączenie pomiędzy końcówką, a
    > drążkiem wewn. jest na gwincie, ale drążek wewnętrzny posiada również
    > przegub (najczęściej kulowy) - dlatego luz osiowy jest dopuszczalny, a
    > nawet wskazany, inaczej nie byłoby możliwości regulacji zbieżności już
    > po zamontowaniu końcówki.

    Cos chyba pokręciłeś. Co ma luz osiowy wspólnego z możliwością
    ustawienia zbieżności ?
    Zbieżność realizuję się na gwincie drążek-końcówka drążka - jakikolwiek
    luż jest niewskazany, ponieważ zmniejsza precyzcję układu.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: