-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gigane
ws.com!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 24 Nov 2010 12:12:04 +0100
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101027 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Luzy na drążku kierowniczym.
References: <t...@4...com> <ichh5p$5p2$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ichh5p$5p2$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <4cecf3b8$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
X-Trace: 1290597304 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21002 80.50.130.130:50684
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328061
[ ukryj nagłówki ]On 2010-11-24 00:02, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
> W dniu 2010-11-23 23:35, jerzu pisze:
>> Mam pewną wątpliwość co do układu kierowniczego. Opinie w internecie
>> są różne.
>> Otóż zauważyłem, że gdy ruszam drążkiem kierowniczym wokół jego osi,
>> to ma on luz. Luz ten jest dość spory, większy jest wtedy, gdy auto
>> jest na podnośniku. Czy taki luz powinien występować?
>>
>>
> Tak. W większości przypadków drążek kierowniczy to tak na prawdę dwa
> drążki - zewnętrzny, uznawany potocznie końcówką drążka i wewnętrzny,
> który łączy końcówkę i maglownicę. Połączenie pomiędzy końcówką, a
> drążkiem wewn. jest na gwincie, ale drążek wewnętrzny posiada również
> przegub (najczęściej kulowy) - dlatego luz osiowy jest dopuszczalny, a
> nawet wskazany, inaczej nie byłoby możliwości regulacji zbieżności już
> po zamontowaniu końcówki.
Cos chyba pokręciłeś. Co ma luz osiowy wspólnego z możliwością
ustawienia zbieżności ?
Zbieżność realizuję się na gwincie drążek-końcówka drążka - jakikolwiek
luż jest niewskazany, ponieważ zmniejsza precyzcję układu.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.10 20:54 jerzu
- 24.11.10 20:55 jerzu
- 24.11.10 21:03 Artur Maśląg
- 24.11.10 21:56 Adam Płaszczyca
- 24.11.10 22:29 Michał \"HoMMeR\" Paszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=