-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gigane
ws.com!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 24 Nov 2010 12:12:04 +0100
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101027 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Luzy na drążku kierowniczym.
References: <t...@4...com> <ichh5p$5p2$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ichh5p$5p2$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <4cecf3b8$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
X-Trace: 1290597304 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21002 80.50.130.130:50684
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328061
[ ukryj nagłówki ]On 2010-11-24 00:02, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
> W dniu 2010-11-23 23:35, jerzu pisze:
>> Mam pewną wątpliwość co do układu kierowniczego. Opinie w internecie
>> są różne.
>> Otóż zauważyłem, że gdy ruszam drążkiem kierowniczym wokół jego osi,
>> to ma on luz. Luz ten jest dość spory, większy jest wtedy, gdy auto
>> jest na podnośniku. Czy taki luz powinien występować?
>>
>>
> Tak. W większości przypadków drążek kierowniczy to tak na prawdę dwa
> drążki - zewnętrzny, uznawany potocznie końcówką drążka i wewnętrzny,
> który łączy końcówkę i maglownicę. Połączenie pomiędzy końcówką, a
> drążkiem wewn. jest na gwincie, ale drążek wewnętrzny posiada również
> przegub (najczęściej kulowy) - dlatego luz osiowy jest dopuszczalny, a
> nawet wskazany, inaczej nie byłoby możliwości regulacji zbieżności już
> po zamontowaniu końcówki.
Cos chyba pokręciłeś. Co ma luz osiowy wspólnego z możliwością
ustawienia zbieżności ?
Zbieżność realizuję się na gwincie drążek-końcówka drążka - jakikolwiek
luż jest niewskazany, ponieważ zmniejsza precyzcję układu.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.10 20:54 jerzu
- 24.11.10 20:55 jerzu
- 24.11.10 21:03 Artur Maśląg
- 24.11.10 21:56 Adam Płaszczyca
- 24.11.10 22:29 Michał \"HoMMeR\" Paszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO