  • 1. Data: 2011-07-11 14:14:09
    Temat: Luźne klocki (nie chodzi o ludzki metabolizm)
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Witam,
    Wymienili mi klocki w aucie, zbytnio je podszlifowali, że stuka na wybojach.
    Zrobiłem sobie mały przegląd za 20zł i facet stwierdził, że nie wypadną, ale
    czy to może mieć np. wpływ na zużycie tarcz itp. ew coś innego? Szkoda by mi
    było znów ładować 170zł w nowy ori komplet + wymiana, jeśli by to nie miało
    znaczenia, jeśli ma (w szczególności na bezpieczeństwo) to oczywiście
    wymienię.

  • 2. Data: 2011-07-11 14:17:44
    Temat: Re: Luźne klocki (nie chodzi o ludzki metabolizm)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 14:14, gosmo pisze:

> [...]
    > innego? Szkoda by mi było znów ładować 170zł w nowy ori komplet +
    > wymiana, jeśli by to nie miało znaczenia, jeśli ma (w szczególności na

    A jaki samochód? Klocki przód/tył?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-07-11 14:22:20
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > A jaki samochód? Klocki przód/tył?

    Octavia II, chyba tylko prawy przód

  • 4. Data: 2011-07-11 14:26:37
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 14:22, gosmo pisze:

    > Octavia II, chyba tylko prawy przód
    Musiałeś trafić jakiegoś miszcza, skoro nie uświadomił Cie że przy
    klockach nie wymienia się tylko jednej strony, tylko daną oś (przód/tył).

    --
    MZ

  • 5. Data: 2011-07-11 14:27:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 14:22, gosmo pisze:

    > Octavia II, chyba tylko prawy przód

    W Octavii będziesz miał blaszki wystające z klocka które wpuszczane są
    do tłoczka. Może mechanik za bardzo je dogiął i są zbyt luźne. Możesz
    spróbować rozebrać jeszcze raz zacisk, spróbować je rozgiąć i zmontować
    jeszcze raz.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-07-11 14:31:37
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Musiałeś trafić jakiegoś miszcza, skoro nie uświadomił Cie że przy
    > klockach nie wymienia się tylko jednej strony, tylko daną oś (przód/tył).

    Wymieniałem wszystkie, przód, tył, lewo i prawo, natomiast stuka mi (chyba)
    tylko prawy przód.

  • 7. Data: 2011-07-11 14:33:19
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

> [...]
    > tłoczka. Może mechanik za bardzo je dogiął i są zbyt luźne. Możesz
    > spróbować rozebrać jeszcze raz zacisk, spróbować je rozgiąć i zmontować

    Wielkie dzięki, dzisiaj do nich podjadę to "ładnie poproszę" aby to
    sprawdzili.

  • 8. Data: 2011-07-11 14:34:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 14:33, gosmo pisze:

    > Wielkie dzięki, dzisiaj do nich podjadę to "ładnie poproszę" aby to
    > sprawdzili.

    Spoko - niech sprawdzają jak tak zmontowali :)
    http://image.ec21.com/image/krdbrake/oimg_GC05182755
    _CA05190162/Support_Brake_Pad_for_SKODA_OCTAVIA_OEM_
    8D0_698_151_A.jpg
    - tak wyglądają te blaszki, żebyś wiedział gdzie im palcem pokazać ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-07-11 15:38:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wymienili mi klocki w aucie, zbytnio je podszlifowali
    > ..... ....
    > ....170zł w nowy ori komplet + wymiana

    Może się mylę, ale jeśli je szlifowali to albo kiepscy
    mechanicy, albo klocki "zbliżone do oryginalnych" ;-).
    Bardziej obstawiam to pierwsze, bo klocki wymienia się
    "osiami" a nie tylko przy jednym kole ;-)

  • 10. Data: 2011-07-11 15:59:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin gosmo

    > Wymienili mi klocki w aucie, zbytnio je podszlifowali, że stuka na
    > wybojach.

    Dam Ci brawurową poradę -- skoro spieprzyli, to jedź do nich, żeby to
    poprawili.