eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLut ołowiowy a benzynaRe: Lut ołowiowy a benzyna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!newsf
    eed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.m
    ixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Tmek" <T...@d...ek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lut ołowiowy a benzyna
    Date: Fri, 30 Aug 2013 00:23:00 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 37
    Message-ID: <kvohjn$a7o$1@speranza.aioe.org>
    References: <g...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: j9DQ47UEEAsNc8xI2kveWA.user.speranza.aioe.org
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Antivirus: avast! (VPS 130829-1, 2013-08-29), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:651551
    [ ukryj nagłówki ]

    Czujniki rezerwy elektrycznie sa normalnie lutowane i tapla sie to w
    benzynie w baku.

    Tmek


    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.pme.1377806649@news.chmurka.net...
    > Szybkie pytanie - jak się ma lutowanie (normalną cyną ołowiową, nie
    > rohs) do pracy takiego lutu w benzynie i/lub jej oparach? Cyna się
    > nie zdematerializuje w jakiś magiczny sposób ani nic innego jej się
    > nie stanie?
    >
    > Drugie podobne pytanie jest o koszulki olejowe (olejo- i kwaso-odporne).
    >
    > A czemu pytam... temu:
    >
    > http://24.media.tumblr.com/42bd8d17811c09118569ad1b2
    c07ccba/tumblr_ms96giW1xy1ryi3j6o1_500.jpg
    >
    > To pompa paliwa. Na uszczelkę nie patrzcie - rozebrałem tą pompę, bo
    > uszczelka strzeliła, i przy okazji chcę się zająć tymi przewodami.
    >
    > Jedna kwestia to wymiana przewodu lub wsadzenie go w taką koszulkę (mam
    > przeczucie, że koszulka termokurczliwa może się rozpuścić, a zostało mi
    > trochę koszulek olejoodpornych po naprawie alternatora). Druga kwestia
    > to pozbycie się konektorków i zalutowanie tego. Mam przeczucie, że te
    > konektorki mogą się poluzować od drgań i zaiskrzyć albo zewrzeć (jak się
    > je przesunie, to się zwierają)... niby Suzuki pewnie wie co robi, bo nie
    > słyszałem o eksplodujących pompach, ale jakoś nie daje mi to spokoju, a
    > skoro mam to już rozebrane na biurku...
    >
    > --
    > "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej
    > wiosce"
    > http://www.chmurka.net/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: