  • Data: 2013-08-31 16:35:55
    Temat: Re: Lut ołowiowy a benzyna
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:522091cc$0$1254$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale mialem na mysli filmy dokumentalne.
    > http://www.youtube.com/watch?v=8wiUBCMdO7Y
    > http://www.youtube.com/watch?v=tuZxFL9cGkI
    > http://www.youtube.com/watch?v=1tYO4jvnJHw
    >
    > Nie wiem - klimat maja inny, czy faktycznie gorzej te auta zrobione - z
    > Europy takich filmow chyba nie ma.
    > Aczkolwiek Opel wymienial wlewy paliwa.

    Raczej mają dużo trawników wokół domów do częstego koszenia
    kosiarkami spalinowymi i nie wszyscy są inteligentni na tyle aby
    nalewać benzyny do kontenerków położonych na ziemii tylko leją
    do kontenerów ustawionych na pickapach, odizolowanych od ziemi
    gdzie iskra/wyładowanie pojawić się może dużo łatwiej niż na ziemi.