  • 1. Data: 2009-01-15 14:00:35
    Temat: Lustrzanki. Które na aku AA?
    Od: Końrad N.S. <fajne laski moga pisac: najswiezy@op.pl>

    czy wszystkie już sprzedawane korpusy są na specjalne, dedykowane akumulatory?

    czy są/będą jeszcze normalne aparaty na standardowe akumulatory AA, gdzie można
    od biedy włożyć (choćby na kilka zdjęć) zwykłe baterie-paluszki?

    które z nowych sprzedawanych w sklepach aparatów są na akumulatorki uniwersalne
    AA?

  • 2. Data: 2009-01-15 14:03:35
    Temat: Re: Lustrzanki. Które na aku AA?
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 15 Sty, 15:00, Końrad N.S. <fajne laski moga pisac:
    najswi...@op.pl> wrote:

    > które z nowych sprzedawanych w sklepach aparatów są na akumulatorki uniwersalne
    > AA?

    Pentax K200D
    Pentax K-m (K2000) - chyba

    i starcze:
    Pentax K100D
    Pentax K100D Super
    Pentax *ist DL2
    itp....

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 3. Data: 2009-01-15 14:13:05
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Tomasz Worek pisze:

    > Pentax K200D
    > Pentax K-m (K2000) - chyba
    >
    > i starcze:
    > Pentax K100D
    > Pentax K100D Super
    > Pentax *ist DL2
    > itp....

    Canon 40D jesli zastosujesz grip, i wszystkie inne do ktorego ten grip
    pasuje
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 4. Data: 2009-01-15 14:40:53
    Od: Końrad N.S. <fajne laski moga pisac: najswiezy@op.pl>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości

    > Canon 40D jesli zastosujesz grip, i wszystkie inne do ktorego ten grip pasuje

    wiem, zapomniałem dodać w pieszym poście:

    nie chcę gripa. tylko korpus.

  • 5. Data: 2009-01-15 18:10:41
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 15 styczeń (prawdopodobnie czwartek), gdy o godz. 15:00 *Końrad
    N.S.* napisał(a):

    > które z nowych sprzedawanych w sklepach aparatów są na akumulatorki uniwersalne
    > AA?

    Z nowych to Pentax K200D. Świetne body w tej klasie cenowej. I chyba
    tańszy, mniejszy K-m też jest na AA.

    --
    To ja, Krasnal...

  • 6. Data: 2009-01-15 19:17:23
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    >i starcze:
    >Pentax K100D
    >Pentax K100D Super
    >Pentax *ist DL2
    A one się dla młodzieży nadaja? ;-)

    J.

  • 7. Data: 2009-01-15 20:44:17
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 15 styczeń (prawdopodobnie czwartek), gdy o godz. 20:17 *Jacek
    Swierczek* napisał(a):

    > A one się dla młodzieży nadaja? ;-)

    Młodzież kupuje Nikona D40 ;).

    --
    To ja, Krasnal...

  • 8. Data: 2009-01-15 20:46:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Końrad N.S. wrote:
    > Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości

    > wiem, zapomniałem dodać w pieszym poście:
    > nie chcę gripa. tylko korpus.

    Canon 400D z gripem jest jak wiekszy aparat bez gripa :P Baterie sa w
    koszyku specjalnym wiec wymieniasz je w 3 sekundy...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-01-15 23:45:53
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Jacek Swierczek pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > A one się dla młodzieży nadaja? ;-)

    - Za młody jesteś na Pentaxa!
    - A Pentax nigdy nie był młody?
    - Nie.

    --
    BlaTek

  • 10. Data: 2009-01-16 09:29:31
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-01-15 19:10, Krasnal pisze:
    > To był 15 styczeń (prawdopodobnie czwartek), gdy o godz. 15:00 *Końrad

    > Z nowych to Pentax K200D. Świetne body w tej klasie cenowej. I chyba
    > tańszy, mniejszy K-m też jest na AA.

    I jak ktoś chce kupić K200d to powinien się spieszyć. Jakiś czas temu
    chyba zaprzestano produkcji...

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,