  • Data: 2009-12-15 17:15:44
    Temat: Re: Lustrzanka w granicach 2000 zł
    Od: "greenman" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomekM" <t...@g...com> napisał
    > Daruj sobie - chcesz spedzac zycie na kreceniu pokretlami,
    > czytaniu histogramow i onanizowaniu sie lustrem,
    > czy robic fotki?
    > Wez Canona S90, teortycznie chyba najlepszy z kieszonkowych
    > - maly i wystarczajacy do 95 procent tego o czym napisales.

    Miałem kilka kompaktów za ponad 1 000 zł.
    Moim zdaniem nie da się nimi robić małych dzieci w ruchu,
    za wolno ustawiają ostrość.

    Trzeba bylo kupowac takie z manualem.
    AF to wspanialy wynalazek, ale ma swoje ograniczenia
    w kazdym sprzecie - niezaleznie od ceny.
    Mala matryca kompaktu zapewnia duzo wieksza GO
    niz matryca kazdej lustrzanki.
    Czasem tak bywa, ze AF tylko przeszkadza...
    ---