    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, a ujemne temperatury
    Date: Tue, 8 Dec 2009 13:25:31 -0800 (PST)

    On 8 Dez., 22:19, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Te mi si tak wydaje. Szczeg lnie przy u yciu s abszych, niemarkowych
    > akumulatork w, mo e si okaza , e przy -5 aparat pokazuje wyczerpane
    > baterie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Pawe W.

    tak bedzie

    kiedys w czasach analogu producenci scigali sie w reklamowaniu swoich
    aparatow pracujacych w niskich temperaturach - o ile pamietm do -25
    canon zamrazal jedynke. no niewazne w ilu w kazdym razie bylo b
    zimno. migawka miala dzialac , przyslona tez , smary nie gestnialy
    zbytnio.

    zenit przy - 20 st c stawal sie aparatem precyzyjnym , wskutek
    kurczenia luzy w mechanizmach znikaly.