  • 1. Data: 2010-02-16 21:54:22
    Temat: Lusterko do volvo 850.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Witam!
    Potrzebuję kupić lewe zewnętrzne lusterko do volvo 850. Na razie
    znalazłem tylko jeden zamiennik (w BHMD) firmy TYC. Cena jest fajna
    (300pln) ale co z jakością? Ktoś słyszał/widział produkty tej firmy?
    Jakby ktoś wiedział gdzie jeszcze można coś znaleźć byłbym wdzięczny.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2010-02-16 21:55:29
    Temat: Re: Lusterko do volvo 850.
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

> [...]
    > (300pln) ale co z jakością? Ktoś słyszał/widział produkty tej firmy?
    > Jakby ktoś wiedział gdzie jeszcze można coś znaleźć byłbym wdzięczny.

    Ja bym poszukał oryginalnej używki, z tym, że warto sprawdzić kto
    sprzedaje, żeby nie trafić "jumanych".

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-16 22:11:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-16, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Ja bym poszukał oryginalnej używki, z tym, że warto sprawdzić kto
    > sprzedaje, żeby nie trafić "jumanych".

    Bardzo nie chcę kradzionych. W dodatku potrzebuję sterowanego
    elektrycznie i podgrzewanego więc również na sprawności mi zależy. A to
    nie jest takie oczywiste, bo wszystkie zdjęte z samochodów to już swoje
    lata mają.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2010-02-16 22:23:23
    Od: to <t...@a...xyz>

> [...]

    > elektrycznie i podgrzewanego więc również na sprawności mi zależy. A to
    > nie jest takie oczywiste, bo wszystkie zdjęte z samochodów to już swoje

    A na ebayu (co.uk, com, de) patrzyłeś? Lekkie rzeczy często są tam tańsze
    niż u nas nawet po doliczeniu przesyłki i zazwyczaj są w dużo lepszym
    stanie, nie wyglądają jak wyłowione z jeziora po roku leżenia w mule.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-02-17 11:39:21
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

> [...]
    > znalazłem tylko jeden zamiennik (w BHMD) firmy TYC. Cena jest fajna
    > (300pln) ale co z jakością? Ktoś słyszał/widział produkty tej firmy?

    Kupiłem halogeny tej firmy i po 4 latach sa jak nowe. Nie parują, lustra nie
    pociemniały.

  • 6. Data: 2010-02-17 12:09:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-17, Marek P. <m...@g...pl> wrote:

    > Kupi?em halogeny tej firmy i po 4 latach sa jak nowe. Nie paruj?, lustra nie
    > pociemnia?y.

    Brzmi zachęcająco, dzięki za opinię.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-02-17 12:44:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > (300pln) ale co z jakością? Ktoś słyszał/widział produkty tej firmy?
    > Jakby ktoś wiedział gdzie jeszcze można coś znaleźć byłbym wdzięczny.
    Parę lat temu kupiłem lusterka tej firmy do Cinquecento. Kosztowały
    jakieś masakryczne pieniądze, czyli coś koło 23 PLN/szt. :-) Działają do
    dziś (bo za bardzo nie ma się co w nich popsuć), chociaż coś tam
    musiałem pokombinować przy montażu (miały trochę inny zakres regulacji
    niż "oryginalne").

    Maciek

  • 8. Data: 2010-02-17 15:08:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-17, Maciek <m...@n...pl> wrote:

> [...]
    > dziś (bo za bardzo nie ma się co w nich popsuć), chociaż coś tam
    > musiałem pokombinować przy montażu (miały trochę inny zakres regulacji

    Mi zależy, żeby działało ustawianie, podgrzewanie i całoś się nie
    telepała przy większych prędkościach (kiedyś - do innego samochodu -
    kupiłem zbyt tani zamiennik. Nie chciałbym powtórzyć tego błędu)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-02-17 19:49:29
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Mi zależy, żeby działało ustawianie, podgrzewanie i całoś się nie
    > telepała przy większych prędkościach (kiedyś - do innego samochodu -
    > kupiłem zbyt tani zamiennik. Nie chciałbym powtórzyć tego błędu)

    Sprawdzaleś cenę w Volvo?
    Ja ostatnio jestem mile zaskoczony cenami części w ASO Mazdy. Pierdoły
    mechaniczne są nie droższe niż używki z allegro.

  • 10. Data: 2010-02-17 21:07:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-17, Marek P. <m...@g...pl> wrote:

    > Sprawdzale? cene w Volvo?

    Dwa lata tenu, za lusterko chcieli prawie tysiąc plnów.

    > Ja ostatnio jestem mile zaskoczony cenami cze?ci w ASO Mazdy. Pierdo?y
    > mechaniczne s? nie dro?sze ni? u?ywki z allegro.

    AFAIR Mazda chce odzyskać rynek. Może to być przyczyną...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski