  • Data: 2012-04-20 02:36:00
    Temat: Re: Lupa nagłowna
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź się doucz co to jest astygmatyzm. A potem pisz czy coś mylę. U mnie
    > astygmatyzm jest odpowiedzialny

    To nie chodzi o to co jest u ciebie za co odpowiedzialne tylko o twoją
    odpowiedź na to co pisałem do sundaymana będącą co najmniej nie na
    temat. Kolega pyta się czy można patrzeć dołem pod soczewkami ja mu
    odpowiadam, że są za duże a ty na to robisz swój przejmujący coming out
    z astygmatyzmem choć ja nie sugerowałem ci żebyś douczył się o akomodacji.