    From: " nenik" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lupa nagłowna
    Date: Wed, 18 Apr 2012 20:07:02 +0000 (UTC)

    http://allegro.pl/lupa-naglowna-2xled-1-2x-1-8x-2-5x
    -3-5x-lekka-i2253460596.html

    Mam. Jaka cena taka jakosc. Do czytania - nigdy. Do pracy? od biedy moze byc.
    Powierzchnia uzyteczna to 25-30% pow. soczewki co jest kiepskim wynikiem.
    Nie wiem czy nadaje sie dla osob z okularami, zawsze myslalem ze chcac patrzec
    przez taka lupe okulary trzeba zdjac. W zasadzie to nie ma zadnej alternatywy
    za np 100 czy 200zl wiec porownanie odpada.
    Nie odpowiem czy ta lupa jest dobra, jednak jest uzyteczniejsza niz trzymanie
    zwyklej lupy jedna reka a lutownicy druga.

    Oczywiscie jedna soczewke mam zaklejona bo inaczej kaszana, mam taki nawyk ze
    jednym okiem spawdze szybciej.
    Mam porownanie ze sprzetem za kilka kilozlociszy, na dobrym sprzecie spokojnie
    mozna patrzec obojgiem oczu w jeden punkt i obraz widac wyraznie, no ale tu za
    20 czy 30 zl bez rewelacji.
    Szkoda ze ludzie sprowadzajacy z chin wybieraja towar najtanszy.