  • 1. Data: 2009-04-29 11:36:06
    Temat: Lumix LX2
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiem, jak są traktowane takie posty na wszelkich grupach, ale proszę o
    radę. Chcę zrobić komuś prezent i kupić aparat.
    Mam konkretne oczekiwania i wstępny wybór padł na Lumixa LX2, może
    jakieś inne sugestie?

    - kompakt
    - obiektyw f/2,8
    - przetwornik większy niż 1/2 ''
    - matryca - raczej nie większa niż 10 Mpix
    - zoom im mniejszy tym lepszy
    - budżet 1300 zł

    Liczę na odpowiedzi inne, niż takie rzeczy to tylko w erze :-)

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 2. Data: 2009-04-29 11:39:28
    Temat: Re: Lumix LX2
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    jurski wrote:
> [...]
    > - zoom im mniejszy tym lepszy
    > - budżet 1300 zł
    >
    > Liczę na odpowiedzi inne, niż takie rzeczy to tylko w erze :-)

    Ja bym kupił G9.

  • 3. Data: 2009-04-29 11:52:57
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ja bym kupił G9.

    Też się nad nim zastanawiałem, podobnie jak nad lx3, ale budżet jest
    barierą niestety.

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 4. Data: 2009-04-29 13:16:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    jurski pisze:

    > Też się nad nim zastanawiałem, podobnie jak nad lx3, ale budżet jest
    > barierą niestety.

    G7 ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-04-30 06:02:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "jurski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Też się nad nim zastanawiałem, podobnie jak nad lx3, ale budżet jest
    > barierą niestety.

    Więc może jeśli gabaryty nie graja roli to Alfa 200?

  • 6. Data: 2009-04-30 07:07:07
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Więc może jeśli gabaryty nie graja roli to Alfa 200?

    IMHO - lepiej E-420 - mniejszy, tanszy, lepiej wykonany.

    Niemniej - pierwszym warunkiem bylo "- kompakt", wiec...
    ... wiec moze Fuji F100fd? Szklo 28-140 i matryca 1/1.6"
    SCCD HR z calkiem uzywalnym ISO 800.

    Jedyne co boli to brak priorytetow przyslony czy migawki,
    choc nie bylo tego wsrod warunkow, wiec moze nie trzeba...

    Koszt jakies 900,- Zostanie na karte pamieci, czytnik,
    futeral, statyw i dobre piwo. ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 7. Data: 2009-05-02 15:33:14
    Od: "egorz" <e...@g...pl>

    Witam

    jurski napisał:
> [...]
    > radę. Chcę zrobić komuś prezent i kupić aparat.
    > Mam konkretne oczekiwania i wstępny wybór padł na Lumixa LX2, może

    Jakość zdjęć LX2 jest dobra, ale pod warunkiem że są robione przy
    najniższym ISO (100), na wyższych szum jest straszny. Ale generalnie
    przyjemnie się nim fotografuje.

    --
    Pozdrawiam, Grzegorz Włodarczyk